• (Ik heb eens gekeken bij instellingen en het niet gevonden. Moest het er toch al zijn of als er al een suggestie over is, schiet me alsjeblieft niet af. (krul))


    Dus... Mijn voorstel:
    Ik zie dat er veel users (waaronder ikzelf) telkens een bepaald soort lettertype en/of lettertypegrootte gebruiken. Ook zijn er die hun tekst telkens schuin zetten. Het is niet dat het zo erg veel werk is om dat aan te passen alvorens de reactie te posten, maar zou het niet handig zijn als je bij instellingen zelf je lettertypebasis kan kiezen voor op het forum? Dan geef je daar je lettertype, je lettertypegrootte (en eventueel kies je ook voor schuin) en hoef je het niet telkens meer aan te passen.


    Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Voor of tegen?



    Edit: Natuurlijk als je in je bericht toch nog iets wilt veranderen, kan je dat alsnog in het bericht zelf doen. Dus in het bericht zelf moeten die opties ook nog blijven.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:36 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Voor!


    everything, in time

    Nee, ik vind het hierzo goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor, heel hard voor! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor, ik haat het om telkens mijn tekst op 10 te zetten, anders vind ik het spuuglelijk.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Tegen, het is denk ik teveel werk voor 1 klein flutdingetje wat niet veel tijd in beslag neemt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mmm, mij maakt het opzich niet zoveel uit als het niet komt, maar het is wel een goed idee.

    Was er niet al een keer zoiets voorgesteld?
    Ik vind het op zich een prima idee, maar misschien moet je het instellen van de lettergrootte dan weglaten. Anders komen er van die mensen die constant in lettergrootte 15 gaan praten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mwhaa lijkt me wel een leuk idee, maar mij boeit het niet echt xD


    What is youre favo scary movie?

    KLinkt leuk

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:26 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tegen,
    mij lijkt het eigenlijk alleen maar slordig om aan te zien, want ik vind het nu al best irritant als je al die kleuren, lettertypes, groottes enz. onder elkaar ziet staan


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Voor


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hmm, ik ben voor. Zeker voor ;D


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Suusijsje schreef:
    Voor!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maakt mij niet uit, eigenlijk. Bij mij gaat het schuinzetten inmiddels geheel automatisch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voor


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful