• Ik moet hier echt even mijn hart luchten ik weet niet of het verstandig is, maar ik moet het echt kwijt..

    Ik heb 15 maanden een relatie gehad met een jongen, het is uit gegaan doordat hij heel veel loog enzo..
    ik heb 2 maanden niks meer van hem gehoord, maar ere-gister avond om 10 voor half 12 kreeg ik inene een smsje.. Met daarin dat hij me heel erg miste en niet zonder me kon en dat hij spijt had van alles. stuur ik met me bolle kop terug dat ik blij ben dat het zo rot is afgelopen en dat ik blij ben dat ik van zijn gelieg enzo afben. toen heb ik een laatste smsje gehad met daarin: Nou dan hoop ik dat je blij bent dat ik er nu niet meer ben. dat was om 2 minuten voor half 12. Nadat hij mij dat smsje heeft gestuurd is ie voor de trein gesprongen. Hijs dood en dat allemaal door mij :'( als ik niet zo bot en gemeen had gereageerd, leefde hij misschien nog wel gewoon.

    Sorry dat ik jullie ermee lastig val, maar ik weet gewoon niet of ik mezelf dit ooit kan vergeven.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 7:46 ]


    /

    Wow
    Het is niet jouw schuld je wist toch niet dat hij zo ging reageren
    Heel Veel Sterkte


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Het is niet jouw schuld, wist jij veel dat hij zo zou reageren?
    heel veel sterkte <333


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    Life is hard and then we die

    Je hoeft niet heel die schuld op je te nemen. Het is namelijk zijn schuld dat het uit ging en jij blij was dat het uit was. Dit mag je dan best zeggen. Je kon ook niet weten dat hij zo zou reageren. Waarschijnlijk was er wel wat meer aan de hand. Je springt namelijk niet zomaar voor de trein doordat het uit is met je ex.

    Heel veel sterkte <33


    Only those who listen can hear

    Jij hebt geen schuld, hij wilde niet verder met zijn leven.


    Food.

    hij kon niet zonder me zei die hij wou niet leven zonder mij en dat ie zijn baan verloor was de druppel


    /

    xMariss schreef:
    hij kon niet zonder me zei die hij wou niet leven zonder mij en dat ie zijn baan verloor was de druppel


    Ja maar kan jij daar iets aan doen? Sorry maar hij kan wel zonder je maar hij wilt het blijkbaar niet eens proberen. Hij kan echt niet vragen of jij je leven wilt vergooien alleen maar voor hem. Dat is pas egoistisch.


    Your make-up is terrible

    Dat is echt ongelofelijk egoïstisch van hem. Je zo een schuldgevoel aan praten... Meisje, geloof me, dat hij gesprongen is, is echt niet jouw schuld...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Assassin schreef:
    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    "Don't look back, you're not going that way."

    JongEnBlond schreef:
    Het is niet jouw schuld, echt niet.
    Maar wel rot dat het zo gegaan is...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het is normaal dat je zo reageert na wat hij had gedaan, zijn reactie is nogal overdreven. Of klinkt dat respectloos?
    Sterkte!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    daar heb ik ook schrik voor nu het gedaan is tussen mij en men vriend (:
    maar het is heus niet jouw schuld , je gaat hier kapot aan als je jezelf de schuld geeft!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dreamwalker schreef:
    Wow. Heftig.
    Ik vind niet dat jij de schuld hebt, je wist uiteindelijk niet dat hij daar zo op zou reageren.
    Sterkte!(flower)


    Happy Birthday my Potter!