• Hallo, ik heb net mijn eerste story gemaakt. Het is een soort verhalenbundel over twee mensen en 7 aspecten van de liefde die ze voor elkaar hebben.
    De verhaaltjes zullen wel allemaal over Alex Gaskarth van All Time Low gaan.
    Klik hier om mijn story te lezen.
    Laat me weten wat je ervan vindt?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 15:36 ]


    Life's a voyage that's homeward bound

    Ik zal eens kijken ^^


    Olive

    Authors schreef:
    Ik zal eens kijken ^^

    Dank je. <3


    Life's a voyage that's homeward bound

    Wat mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maak je ook eentje met mij als personage? Dan ben ik je eerste request ofzo. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Maak je ook eentje met mij als personage? Dan ben ik je eerste request ofzo. x')

    Oké, over wat moet het gaan? Kan je me een beetje in de juiste richting sturen?
    Naam, hoofdonderwerp, etc.


    Life's a voyage that's homeward bound

    Theatrics schreef:
    (...)
    Oké, over wat moet het gaan? Kan je me een beetje in de juiste richting sturen?
    Naam, hoofdonderwerp, etc.

    Uhm. Je mag mijn eigen naam gebruiken of nee, neem maar Lacey. Lacey en ik wil dat het ook over mijn zus Juliet gaat. Ik wil dat Lacey Alex dingen vraagt via twitter of Tumblr wat jij wilt om haar jongere zus te verrassen, want zij is namelijk grote fan van ATL en als ze dan samen naar een concert van hun gaan, nodigd hij Juliet uit op het podium en mag ze RS met hem zingen en dan komt haar droom uit ofzo. En dan mag je er nog iets leuks rond verzinnen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)
    Uhm. Je mag mijn eigen naam gebruiken of nee, neem maar Lacey. Lacey en ik wil dat het ook over mijn zus Juliet gaat. Ik wil dat Lacey Alex dingen vraagt via twitter of Tumblr wat jij wilt om haar jongere zus te verrassen, want zij is namelijk grote fan van ATL en als ze dan samen naar een concert van hun gaan, nodigd hij Juliet uit op het podium en mag ze RS met hem zingen en dan komt haar droom uit ofzo. En dan mag je er nog iets leuks rond verzinnen.

    Als ik me niet vergis, bestaat er al zo'n verhaaltje. Het is nogal sneu om dat achter te doen? ;d


    Life's a voyage that's homeward bound

    Theatrics schreef:
    (...)
    Als ik me niet vergis, bestaat er al zo'n verhaaltje. Het is nogal sneu om dat achter te doen? ;d
    Ah wat jammer. Wist ik niet. Ik denk wel even na over iets anders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ah wat jammer. Wist ik niet. Ik denk wel even na over iets anders.

    Laat me iets weten in mijn gb <3


    Life's a voyage that's homeward bound

    Kan je anders gewoon een romantisch verhaaltje schrijven en me verrassen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Kan je anders gewoon een romantisch verhaaltje schrijven en me verrassen?

    Dat kan, ik denk er even over na.


    Life's a voyage that's homeward bound

    Theatrics schreef:
    (...)
    Dat kan, ik denk er even over na.
    Okey. De naam mag je kiezen als ie maar orgineel is en niet zo doorsnee zoals lisa of sofie of sarah als je begrijpt wat ik bedoel ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hij is lief! _O_
    Deed me aan m'n vriend denken, die zie ik ook maar 1x per jaar.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is moohooi!


    Olive