• Besefte ik me net toen ik hem opzocht om aan iemand te laten zien.
    Je moet deze clip echt eens goed bekijken en hopelijk zie je dan ook de boodschap die erin zit!



    Oké, hierna zal ik geen filmpjes meer posten voor vandaag. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, Begin zijn coole Flashbacks


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Ja, Begin zijn coole Flashbacks


    Je moet hem wel helemaal kijken hè? De hele clip verteld een verhaal, over doorzetten en inspireren. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha ik had hem net al bekeken. :Y) Het is inderdaad een mooie clip.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zocht hem ook voor jou, Ivy. ;D
    <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik zocht hem ook voor jou, Ivy. ;D
    <3

    I know, en ik ben er blij want volgens mij gaat het me helpen om mijn schrijven weer op gang te brengen. Thanks honey.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    I know, en ik ben er blij want volgens mij gaat het me helpen om mijn schrijven weer op gang te brengen. Thanks honey.


    Ik krijg ook altijd inspiratie van Rob! Yay! :9~
    You're welcome, sweety. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De eindeloze strijd tegen de tijd.

    At least, dat is wat ik er uit haal.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hush schreef:
    Haha ik had hem net al bekeken. :Y) Het is inderdaad een mooie clip.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik snap 'm niet?
    (';


    Me so good.

    Junns schreef:
    De eindeloze strijd tegen de tijd.

    At least, dat is wat ik er uit haal.


    Dat ook wel ja, maar als je kijkt naar het meisje in het begin en aan het einde, zie je ook dat het als een inspiratie/voorbeeld is bedoelt en het doorzetten belangrijk is, wat hij in het begin doet, met het struikelen e.d. en toch doorrennen. (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 20:29 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    xSnoepjex schreef:
    Ik snap 'm niet?
    (';


    Nog een keer kijken. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.