• Cover is made by Stillwater!

    Misschien ken je de tv-serie 'het Huis Anubis' wel. Dat is een serie over een internaat, acht jongeren en een mysterie. Nu ben ik begonnen aan een herschrijving van het verhaal, maar dan met m'n eigen personages. Geen Nienke, Amber, Fabian, etc.

    Hieronder even een korte verhaallijn.

    In het huis Anubis – een oud internaat uit het jaar 1900 ongeveer – wonen acht jongeren; Samuel, Bryan, Carl, Chris, Emily, Mirjam, Nadine en Desi.
    Deze jongeren hebben het erg gezellig in het huis, totdat er een nieuweling bij komt. Julia. Zomaar uit het niets. De bewoners – en dan met name Nadine – vinden het een beetje vreemd. Waarom kwam er nou ineens een nieuwe bewoner bij? Het was toch al gezellig?

    De bewoners snapten het dus niet, maar iemand anders misschien wel. Misschien had iemand Julia met opzet naar Anubis gestuurd, want… waarom kwamen er ineens verschillende aanwijzingen naar boven, nadat Julia op zolder was geweest? Wie is Sarah? Wat is er met Victor – de huisbaas – aan de hand?

    Allemaal vragen, maar geen antwoorden. Nog niet…

    » De cover is klikbaar.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:59 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ik vind tot nu toe echt superleuk, ook zeker een aanrader voor anderen, ga zo door! (flower)
    OH de link staat nog niet goed! Want nu gaat de link naar 't topic, maar hij moet naar de story gaan, ik dacht, ik zeg 't maar even..

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 15:33 ]


    “Love is a contradiction.”

    Dankje (A)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    als ik op de link klik kom ik weer op dit topic :'(


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oh oeps xd
    Dit is de juiste link: VERHAAL

    :D


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    @noatje: als je HIER klikt kom je uit op de story :3

    edit: Oh xJFK heeft 'm ook net neergezet xd

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 15:36 ]


    “Love is a contradiction.”

    M'n verhaal heeft ondertussen al 4 posts.. (A)
    Maar nog niet echt nieuwe lezers. *hint hint*?


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ik kan niet op je nieuwe hoofdstuk komen en je zei dat er een nieuwe was :O Kun je me helpen? Ik vind dit namelijk een topverhaal! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Uhh, ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, hehe ;p Ik heb wel een nieuwe post getypt, maar hij staat er nog niet op! xd Daarom kan je 'm niet zien ;p

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 16:04 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Iedereen moet't lezen want 't is echt leuk :3
    Ik ga reclame maken ^-^


    don't forget to look up

    Aah =) Maar dat je hier reageert vind ik al goed genoeg!! En ik was al begonnen met schrijven :3 alleen tis nog niet genoeg voor een post haha ;p en ik ga zo Another Cinderella Story kijken (op Net5), dus dan zal ik even niet kunnen schrijven xd Misschien in de reclames. Maar ik weet niet of dat gaat lukken ;p

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 20:12 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    eeh.. is het niet 'bijna' het zelfde als het gewone HHA??

    alleen andere namen??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja. Er staat toch dat het een herschrijving is? ;p Niet een vervolg of zo..

    Nu ben ik begonnen aan een herschrijving van het verhaal,

    Maar er zitten best wel wat dingen in die niet in de serie waren ;p Alleen het mysterie is hetzelfde. Maar ik heb af en toe wel andere gebeurtenissen erbij gedaan. Natuurlijk..want de personages zijn anders! [':

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 22:35 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Dus, op dit moment heeft het verhaal alweer 26 hoofdstukjes en 9 abo's.. [:


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Hou je toevallig van fantasieverhalen? Ik schrijf er sinds kort eentje, maar niemand leest hem en ik heb hem al in een topic gedaan enzo... Ik weet niet of ik wel goed schrijf en zou graag willen weten of mijn schrijfstijl prettig is. Wil je hem lezen?

    Klik hier voor de story

    p.s. Je verhaal is hardstikke leuk (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 0:14 ]


    26 - 02 - '16