• Mijn ex beste vriendin,claudia, wilde met me afspreken om vandaag naar de bioscoop te gaan en "Red riding hood" te gaan zien.
    Normaal gezien gingen we met de bus.
    Zij stapt een gemeente voor mij op, dus als ik op zou stappen, zou ik haar meteen zien...of dat was toch de bedoeling...
    Ik nam de bus van 13u18 die trouwens 10 minuten te laat was en raad eens...Claudia zat niet op de bus.
    Het was al een week van tevoren afgesproken en het is niet de eerste keer dat ze me laat stikken...
    Ik ben dus de halte later afgestapt en terug naar huis gegaan...
    In het verleden heeft ze me al 3 keer achter elkaar laten stikken tijdens zo'n afspraak...
    En dan begon ze me nog uit te schelden ook omdat ik kwaad was op haar.
    Ze zei toen dat ik een slet was die alleen maar met haar wilde afspreken als ik niemand anders vond.
    En toen waren we geen beste vriendinnen meer.
    Later had ze haar verontschuldigingen wel aangeboden maar ik vond dat we geen beste vriendinnen meer konden zijn...
    Ik ben dus momenteel echt wel op mijn tenen getrapt en ik weet gewoon dat als ik haar opnieuw een kans zou geven, ze het zo terug zou doen...
    Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik dringend nieuwe vrienden nodig heb :Y)
    Damn, dit is best wel een zeiktopic:X
    Ja mensen, ik ben zielig op het moment



    Edit: Ik blijf niet bij de pakken zitten en heb dus gevraagd aan mijn zus of ze met mij naar de bioscoop wilde om Red riding hood te gaan zien ^-^

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 17:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rocket schreef:
    Ik wil je vriend wel zijn ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rocket schreef:
    Ik wil je vriend wel zijn ;D


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Aawh :')
    Dankje ^-^


    Ik zoek zelf ook vrienden :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    he ik ga morgen naar re riding hood x'D
    veel geluk met vrienden zoeken :Y)


    Shoganai i ne~

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Heb net een smsje gekregen waarin ze zegt dat ze geen geld meer had...
    Dat kan je dan niet even van tevoren laten weten? >.<"


    Wat een rotsmoes is dat! Nou ja, mijn beste vriendin en zijn ook niet meer zo.. goed bevriend..
    Zij kiest liever voor een vriendin die alle aandacht opvraagt, dan voor mij, met wie ze al bevriend is sinds de brugklas. Dat zorgt voor fikse ruzie, en dit is nu echt al de derde keer. Ik... echt waar. Ik wil het wel uitschreeuwen. En de laatste keer zei ze: Misschien moeten we maar beter geen beste vriendinnen meer zijn, maar gewoon vriendinnen. Het is alles of niets. I mean, je vind me nog aardig of niet. *zucht*
    En als het al een beetje regent, dan gaat ze met de auto. Niet, weet je wat, laat ik eens met Manon mee fietsen, nee, O nee, het regent, dalijk wordt ik nat :O.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben er voor je meid <3 ik ben je vriendin al ;D


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    ZeroGravity schreef:
    Aw, dat is echt wel een kutstreek.


    Tinka & Ghunter.

    Jezus, dan zegt ze ook niet even af ofzo?
    Dat vind ik echt gewoon lullig. Je verdient betere vrienden dan haar (flower)


    As travars