• You're a dirty needle,
    you're in my blood and there's no cure in me, yeah.
    I wanna run, like the blood from a wound
    to a place you can't see me.
    'Cause love, like a blow to the head has left me stunned
    and I'm reeling, yeah I'm reeling
    and if you go, furious angels will bring you back to me.


    Ik vind dit nummer zooo fucking mooi hè! :9~
    Gewoon alles, de combinatie van de muziek erbij, de lyrics en hoe ze gezongen worden! Val ik altijd echt even stil door en voel het door m'n hele lijf sudderen zo'n beetje. :9~
    Met wat voor nummers hebben jullie dat? Dat hij je echt zo gigantisch weet te pakken en iets met je doet dat je nauwelijks kan/wil begrijpen? ;D

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 14:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Whooo, zijn stem is echt creepy, maar dan op een goede manier creepy!


    Olive

    Authors schreef:
    Whooo, zijn stem is echt creepy, maar dan op een goede manier creepy!


    Echt hè? Ik hóu van Rob Dougan, zijn stem maakt echt zijn nummers zoveel specialer en nog beter! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Echt hè? Ik hóu van Rob Dougan, zijn stem maakt echt zijn nummers zoveel specialer en nog beter! :9~


    Ik krijg er persoonlijk kippenvel van, ook al is het mijn soort muziek niet ^^


    Olive

    Ik ken die melodie..? Volgens mij, maar wist niet dat deze tekst erbij hoort. Ik denk dat als ik het 3 keer achter elkaar hoor ik verslaafd ben..het is mysterieus.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik krijg er persoonlijk kippenvel van, ook al is het mijn soort muziek niet ^^


    Ook wel bekend als de drankstem. Sommige mensen hebben hem van nature, anderen door het zuipen. Daarom wordt het zo genoemd. Drank/whisky stem. :9~
    Mijn muzieksoort is het wel, ik hou van gigantisch veel soorten en Rob Dougan is gewoon een geweeeldige zanger. ;D <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hush schreef:
    Ik ken die melodie..? Volgens mij, maar wist niet dat deze tekst erbij hoort. Ik denk dat als ik het 3 keer achter elkaar hoor ik verslaafd ben..het is mysterieus.


    Ja, er zijn meerdere nummers van hem voor films/reclames/series enz. gebruikt. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Radical face, bijv. Paper Birds:



    Ten eerste is 't al pure poëzie wat er gezongen wordt :'D, like iet so much.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja, er zijn meerdere nummers van hem voor films/reclames/series enz. gebruikt. (:

    Vandaar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Vandaar.




    Deze bijv. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)



    Deze bijv. (:

    Jaa die ken ik ook =) Oke leuk dat ik nu weet waar die muziek vandaan komt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okee wel mooi =O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    Whooo, zijn stem is echt creepy, maar dan op een goede manier creepy!


    Quiet the mind, and the soul will speak.