• Ik had zo een vreemde droom, het ging als volgt;
    Ik zat met wat meiden in een huis, en we moesten een voor een bij een man komen (mag gerust doordenken bij dit stuk btw :')) En na de tijd, keek ik naar buiten en zag ik dus dat die meiden die voor mij waren geweest van het dak af moesten springen. Maar ik wou niet dus ik ging terug naar de kamer, en wou me dus verstoppen. En toen ging ik praten met een van die andere meiden daar en vanaf dat moment was het heel weird. Ik vluchtte, rende over het kerkhof ..en toen werd ik wakker :') Gezellie ..

    Wat heb jij gedroomd?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    oke dat is echt wel raar maar ja zo zijn dromen he


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik heb niks gedroomd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het was 'omgekeerd realiteit', haha :') Het was met mensen die ik kende enzo, zelfs mijn vriend kwam er in voor. En we zaten bij mensen die ik echt niet af kan lekker gezellig te doen enzo. Leuk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol... vaag :'D
    Ik weet niet, misschien heb ik wel gedroomd maar ben ik het alweer vergeten x)

    Haha, misschien een idee voor een story? Haha :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Usually schreef:
    Ik heb niks gedroomd.


    I will be.

    Ik droomde dat een vriendin en ik naar een big time rush concert waren (wij zijn geen fans maar haten hun niet). Nou toen gingen we heel vaak op het podium springen enzo, geen id waarom vonden we leuk ofzo, en toen zei die kelly of hoe ze ook heet, "Als jullie 30 keer op het podium kunnen springen mogen jullie mee naar huis met de band," dus dat doen we. Dan mogen we mee met de band, en toen werd ik wakker, echt vaag. haha.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Iwanna schreef:
    Haha, misschien een idee voor een story? Haha :'D

    Hahaha dacht ik ook al even aan :') hahahaha. Hmmm..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Wow, raar? ;'D
    Ik droomde dat ik maar de helft van de tijd kreeg voor mijn latijn examen en daarom helemaal uitvloog tegen mijn leraar fysica, waardoor hij me ging uitlachen. En toen ik dan uiteindelijk mijn examen kreeg, bleek het dat er ook al stukken van ons examen Frans bij zaten, ofzo. Het was ook best wel vaag (krul)


    effort never betrays you

    Ik droomde dat ik kuchintercoursekuch had met Puck van glee : DDD.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Rare droom heb jij.

    Ik had geen droom 0.o, Nou eigenlijk wel maarja.
    Dat m'n Crush had geschuurd met Mimi.


    Firm believer of all that is magic

    Ik had een zeer mooie droom, maar ik ben hem vergeten D:


    Olive

    Dat een vriend van mij een power ranger was ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik droom ongeveer zo elke nacht...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Usually schreef:
    Ik heb niks gedroomd.


    It's going to be difficult, but not impossible.