• Ik had zo een vreemde droom, het ging als volgt;
    Ik zat met wat meiden in een huis, en we moesten een voor een bij een man komen (mag gerust doordenken bij dit stuk btw :')) En na de tijd, keek ik naar buiten en zag ik dus dat die meiden die voor mij waren geweest van het dak af moesten springen. Maar ik wou niet dus ik ging terug naar de kamer, en wou me dus verstoppen. En toen ging ik praten met een van die andere meiden daar en vanaf dat moment was het heel weird. Ik vluchtte, rende over het kerkhof ..en toen werd ik wakker :') Gezellie ..

    Wat heb jij gedroomd?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Rocket schreef:
    Dat een vriend van mij een power ranger was ;D


    LOL. Oké, hier moest ik even om lachen 8D

    OT: ik weet niet meer wat ik heb gedroomd ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had vandaag ook zo'n rare droom! Ik droomde dat ik allerlei shampoo's uit probeerde, en op de etiket stond dat je daar een staart van kreeg?? Dus toen gebruikte ik die shampoo en wachtte tot die staart zou komen. En toen hij er was, had ik er spijt van en wilde ik weer normaal worden maar dat lukte niet. (cat)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Authors schreef:
    Ik had een zeer mooie droom, maar ik ben hem vergeten D:

    hoe weet je dan dat je een mooie droom hebt? x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Voortdurend over de scouts, maar dan heel vreemd. Maar ook wel weer leuk. En wat het nog beter maakte was dat de knapperd van een scouts hier in de buurt er ook in voor kwam. (nerd)

    Ik wou typen ik weet het niet, ging naar de badkamer, en ik wist het weer. (oh wat nuttig)
    Ik was in een soort ondergrondse dierentuin met mijn zusje, en we gingen langs dolfijnen die je zag door zon glas, ze waren wit.
    Toen was ik ineens met de hele klas in een HEEL groot warenhuis vol dozen snoep, en ik had een handoek om, en was verder naakt (oh man dat was zo raar. xD!!!) en toen probeerde een kutkind uit mijn klas die handdoek weg te halen, maar ik rende naar een doos snoepjes, en dook erin.

    Dat was echt de raarste droom ooit, en ook eng, want ik ben bang voor onderwater dingen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Je droomt elke nacht 4/5 dromen, maar meestal herinner je je er niks van, zoals bij mij soms.

    ik kon compleet me eigen droom maken vannacht echt leuk is dat x'D maar ik ben het zowat vergeten en vanochtend wist ik het nog *cry*

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 16:41 ]


    Shoganai i ne~

    Ik had ook een rare droom.
    Maar ik ben hem alweer vergeten, ik weet alleen dat ik wakker werd en dacht 'wtf'
    (;


    Me so good.

    Hahaha, tof zo'n droom!
    Heb ik ook best vaak, dan durf ik mijn bed niet meer uit. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat ik 3 hamsters kreeg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Weet ik niet meer, maar ik droomde laatst over geesten. Dat een klein meisje ineens werd bezeten door de duivel en ik schrok gewoon wakker. Ugh zo eng was dat ;$


    -

    Dat een kind van de kleuterklas iemand had vermoord en dat ik hem vervolgde. Hij had zichzelf verraden door vingerafdrukken in groene vingerverf. En ik woonde op een boerderij bij mijn tante en we hadden een boomgaard die in bloei in stond. En Nick Keagan kwam langs op zn motor en toen hadden we een relatie.
    Naja, weird.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    East schreef:
    Je droomt elke nacht 4/5 dromen, maar meestal herinner je je er niks van, zoals bij mij soms.


    Ik weet nooit wat ik gedroomd heb, alleen wat ik zo bedacht heb in de tijd dat ik half wakker was..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik droom bijna nooit, omdat ik veel te weinig slaap en dan slaap ik ook niet diep genoeg om te dromen. :x
    Alleen in het weekend dan, haha. En dan zijn het ook nog meestal nachtmerries. :/


    Where there is a sea there are pirates...

    dat mijn beste vriend vermoord werd door Dean van Supernatural, en dat hij het moest goedmaken dus kustte hij me maar, en nadien Sam ook :3 zà-li-ge drrom was dat! ^^

    buiten het feit dat Michael dood was. achja, hij was plots vergeten uit de droom, dusjah..

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:00 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.