• Ola!

    Ik moet als huiswerk voor de psycholoog kleding setjes bij elkaar gaan leggen. (dit heeft zo z'n redenen).
    Het probleem is alleen dat ik geen gevoel voor mode heb en ik dus eigenlijk ook niet zo goed weet welke kleuren bij elkaar passen. Ik draag namelijk voornamelijk zwarte shirts met broeken met gaten erin. :Y)
    Jaja, heel origineel. Maar ik heb dus best wel leuke dingen in me kast liggen, maar waar ik niks mij kan.

    Heeft iemand goede kleding/kleurentips of misschien goede sites waar ik toevallig wat tips vandaan kan halen?

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 17:01 ]


    Danmarks Dynamite.

    Geen idee of je er tijd en zin in hebt maar als je foto's maakt van je kledingstukken dan wil ik best eens kijken.;3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Geen idee of je er tijd en zin in hebt maar als je foto's maakt van je kledingstukken dan wil ik best eens kijken.;3


    Dat ga (moet) ik binnenkort dus inderdaad ook doen. Moet ik even tijd voor maken, aaaah.
    Maar zodra ik dat heb gedaan, dump ik het hier ook wel even.


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb ook echt geen modegevoel. Als ik ga shoppen moet ik vaak iemand mee nemen om echt te slagen voor een leuk shirtje of zoiets.
    Dus helaas kan ik je niet helpen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik weet in ieder geval dat roze en groen niet zo goed bij elkaar passen, dat zwart overal bij kan (persoonlijk vind ik niet bij bruin) en bruin ook bij bijna alles (behalve dus bij zwart (en grijs) naar mijn mening).

    Goodluck!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    njaa ik vind het altijd moeilijk om zo zonder jouw lichaamsbouw te zien te kunnen zeggen dat past je en dat niet


    ik draag gewoonlijk wat ik mooi vind en zorg dat de dingen niet vloeken (een patroon met iets neutraal (geen patronen mengen), gewoonlijk vrij neutrale kleuren)

    iets wat ik of een random iemand mooi vind(t), hoef jij niet te dragen als jij je er niet goed bij voelt
    ik zou zeggen, draag waar jij je goed bij voelt en als je vragen hebt van 'gaat dit'? mag je het me altijd vragen ^^


    ohja meestal haal ik inspiratie van pinterest
    voor school ben ik wat classic gekleed en 'braaf'
    buiten school draag ik meer grungy-achtige ddingen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Perffect schreef:
    Ik weet in ieder geval dat roze en groen niet zo goed bij elkaar passen, dat zwart overal bij kan (persoonlijk vind ik niet bij bruin) en bruin ook bij bijna alles (behalve dus bij zwart (en grijs) naar mijn mening).

    Goodluck!



    Hohoho
    PINK GOES GOOD WITH GREEN
    tsk tsk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Hohoho
    PINK GOES GOOD WITH GREEN
    tsk tsk


    Misschien soms? Hangt heeeel erg af van de kleuren. Maar in principe staat die combi toch algemeen bekend als vloekende kleuren?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Misschien soms? Hangt heeeel erg af van de kleuren. Maar in principe staat die combi toch algemeen bekend als vloekende kleuren?



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    jongens ik speel gewoon op veilig door alleenmaar zwart met al zijn tinten te dragen (lichtzwart, donkerzwart, pastelzwart, etc.) (cat)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 0:44 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vooral wat Metamorphoses in het begin van haar reactie zegt. Ik ben zelf niet echt iemand van de mode, toch probeer ik wel een beetje erop te letten. Voor de rest kan het me eigenlijk niet zoveel schelen, als ik het maar lekker vind zitten en er fijn in voel.
    Ik wil je best mijn mening en tips geven, alleen wil ik er wel een voorbeeld bij hebben (zodat ik weet waarop ik advies geef zegmaar).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou me niet bezig met mode maar heb zelf wel een paar regeltjes waar ik me aan hou qua kleuren en patronen ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Metamorphoses schreef:
    jongens ik speel gewoon op veilig door alleenmaar zwart met al zijn tinten te dragen (lichtzwart, donkerzwart, pastelzwart, etc.) (cat)


    Pastel zwart blijft wel mijn favoriet.

    Ik vertrouw meestal op mijn gevoel. De enige tips die ik kan geven:
    -zwart en wit kan overal bij
    -doe bovenkleding (t-shirt, trui) niet in dezelfde kleur als onderkleding (broek, rok)
    -vestjes niet in dezelfde kleur als t-shirt
    -neutraal + patroon/afbeelding of neutraal + neutraal


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    nouja een aantal vuistregels (tenzij iemand hier dit wel draagt en het gewoon keihard rockt, go you):

    - geen spijker op spijker
    - geen ruitjes op ruitjes
    - geen print op print
    - geen witte legging


    i put the fun in funeral