• Zoals de meesten van jullie weten, ben ik op 20 maart 2011 mijn beste vriendin Suus verloren. Dit is mijn derde beste vriendin die ik kwijt ben geraakt. De eerste vanwege leukemie, de tweede vanwege zelfmoord en ook Suus vanwege zelfmoord.
    Nu ben ik te weten gekomen, dat ook nu weer een vriendin leukemie heeft, Simone. Ze zal niet meer genezen, met chemo kunnen ze haar dood enkel nog maar uitstellen. Waarschijnlijk zal het dit jaar nog gebeuren. Simone is trouwens 15.

    En nu vraag ik me af: Waarom?
    Waarom raak ik iemand kwijt zodra ze te dichtbij komen?

    Het is veel te snel, ik heb Suus nog helemaal niet kunnen verwerken, of de volgende komt al. Ik ben serieus ten einde raad, maar niet in staat met een psycholoog te spreken. Dit topic klinkt misschien als aandachttrekkerij, maar ik heb nu geen idee wat ik anders moet.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    Wounded schreef:
    Dat is zo rot voor je :s ik heb het persoonlijk nog nooit meegemaakt maar ik kan me wel voorstellen hoe je je nu moet voelen. veel sterkte!

    sry, niet rot bedoelt ofzoow, maar waarom hebben ze zelfmoord gepleegd, als je hier niet wilt op antwoorden geen probleem!!(zip)

    Awh Marleentje toch D:
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen...
    Ik weet niet of het helpt, maar als er iets is, je kan altijd bij me terecht.
    En het is niet jou schuld, echt niet.
    Zolang je maar niet vergeet dat er nog mensen zijn die om je geven en je zullen steunen als je het moeilijk hebt(flower)
    Sterkte


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    sanbeneke schreef:
    sry, niet rot bedoelt ofzoow, maar waarom hebben ze zelfmoord gepleegd, als je hier niet wilt op antwoorden geen probleem!!(zip)


    De eerste had het thuis heel moeilijk en kreeg het gewoon in haar hoofd heel druk, vanwege haar eigen gedachtes, zo kreeg ze rust.
    En Suus begreep gewoon niets van de mensheid, ze vond ze maar egoïstisch en voelde zich totaal niet thuis, hoewel ze echt bij iedereen goed lag omdat ze altijd behulpzaam was en iedereen (behalve zichzelf, helaas) op de eerste plaats zette.

    @Kim:
    Aahw, dankje poepie, dat is lief!<3


    everything, in time

    Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je ;( Ik hoop natuurlijk op een wonder, dat je vriendin er alsnog bovenop zal komen, maar ik denk niet dat die kans groot is.
    Ik wens je echt heel veel sterkte toe <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bollocks schreef:
    Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je ;( Ik hoop natuurlijk op een wonder, dat je vriendin er alsnog bovenop zal komen, maar ik denk niet dat die kans groot is.
    Ik wens je echt heel veel sterkte toe <3


    Dankje! Een wonder zou fijn zijn, maar ik geloof er niet in.. ;'D


    everything, in time

    Why you?
    Heel veel sterkte meisie <3


    Life is hard and then we die

    Jezus Christus, wat wordt jij uitgetest tot het uiterste zeg... Ik heb echt met je te doen. ):
    Heel veel sterkte! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah Marleen toch,
    Ik zit hier me tranen in mijn ogen, ik leef met je mee. Je kan altijd bij me terecht. 24/7


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Annick, dat vraag ik me stiekem ook af, bedankt!<3

    @Sadism, het testen mag nu wel stoppen. Ik kan niet meer hoor.D: En niet zo snel!

    @Sarita, aahw, niet huilen hoor! Dankjewel poepie!:3


    everything, in time

    Depulso schreef:
    Oooh echt sterkte! Ik zal je wel willen helpen maar weet niet hóe.


    I´m nothing special.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen, maar weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus kan je geen advies geven.
    Misschien praten met een psycholoog? Misschien praten met Simone?
    Heel veel succes en ik hoop dat het snel beter gaat in je leven. (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oh! Wat verschrikkelijk voor je Marleen!
    Ik weet niet wat te zeggen...
    Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen en hopen dat je in de toekomst meer geluk hebt. En daar ben ik wel zeker van, want jij verdient dat écht. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PRESIDENT schreef:
    Bedankt voor de lieve reacties!

    Maar echt, ik ben niet zo sterk. Ik wil alleen niet dat anderen mij zien huilen. Ik maak mezelf gek met mijn gedachtes, maar wil gewoon niet opgeven. Zij zijn juist degenen die mij de kracht geven om door te gaan.

    Maar je hebt steun nodig. Praat met je ouders erover als dat je helpt.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 15:13 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ahw, dat is echt heftig.
    Er zoveel kwijtraken.
    Echt super veel sterkte,
    En ook voor Simone.

    Lots of love.