• Zoals de meesten van jullie weten, ben ik op 20 maart 2011 mijn beste vriendin Suus verloren. Dit is mijn derde beste vriendin die ik kwijt ben geraakt. De eerste vanwege leukemie, de tweede vanwege zelfmoord en ook Suus vanwege zelfmoord.
    Nu ben ik te weten gekomen, dat ook nu weer een vriendin leukemie heeft, Simone. Ze zal niet meer genezen, met chemo kunnen ze haar dood enkel nog maar uitstellen. Waarschijnlijk zal het dit jaar nog gebeuren. Simone is trouwens 15.

    En nu vraag ik me af: Waarom?
    Waarom raak ik iemand kwijt zodra ze te dichtbij komen?

    Het is veel te snel, ik heb Suus nog helemaal niet kunnen verwerken, of de volgende komt al. Ik ben serieus ten einde raad, maar niet in staat met een psycholoog te spreken. Dit topic klinkt misschien als aandachttrekkerij, maar ik heb nu geen idee wat ik anders moet.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    ):
    Marleeeeeeeeen )';
    Ik weet écht neit wat ik nu moet zetten..
    In ieder geval héel veel sterkte!
    (flower)


    Me so good.

    Dat is zo rot voor je :s ik heb het persoonlijk nog nooit meegemaakt maar ik kan me wel voorstellen hoe je je nu moet voelen. veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:27 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet ervan leren.
    In dit leven moet jij veel dierbaren kwijtraken, zodat jouw ziel leert.
    Je moet onthouden dat jíj niet op moet geven. Je wordt er sterker van, misschien niet nu, niet morgen of volgende week, maar misschien over 50 jaar.

    Het klinkt heel zweverig, maar zo denk ik erover.

    In ieder geval heel erg veel sterkte!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    whoa, wat erg !
    ik wens je heel veel sterkte!


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik weet hoe het is.

    Mirjam,Sandra en Lisanne
    Le Ze Ongeluk


    Firm believer of all that is magic

    Ik herken het alleen was het bij mij familie en geen beste vrienden en was het niet door die redenen. Maar 3 achter elkaar is snel, héél snel. Als je wil praten, er zijn genoeg mensen hierboven én ik die naar je willen luisteren en die je zullen helpen. Ik heb ook moeten leren dat je gerust mag huilen en je af en toe 'zwak' mag zijn. Je komt er wel,echt veel sterkte!<3

    Ik zal voor jou en je vriendin bidden. <3 Echt sterkte!
    Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe zwaar dit allemaal voor je moet voelen. Ik raad je aan om er zo veel mogelijk over te praten, gewoon te huilen wanneer je daar behoefte aan hebt, en alle hulp te accepteren die je krijgt. <3 Wat jij doormaakt is alles behalve makkelijk, maar ik beloof je dat je er doorheen kan komen! <3 Als je ooit wil praten, dan ben ik er.
    Onthoud dat hoeveel mensen er ook weg lijken te gaan, je nooit echt alleen zal zijn. Er zullen altijd mensen zijn die zielsveel van je houden!
    Sterkte, nogmaals. <3 God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ahhh, Marleentje toch o_o Het is allemaal zo oneerlijk :/ Dat dit jou allemaal moet overkomen. Ik weet niet wat ik hier allemaal op moet zeggen, maar in ieder geval heel veel sterkte, meid (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat verschrikkelijk!
    Ik vind het vreselijk voor je dat je dit weer moet mee maken.
    Denk alsjeblieft niet dat je sterkt moet zijn. Je mag best huilen dit is echt verschrikkelijk.
    Het is goed om erover te praten met iemand, je gevoelens zelf te uiten, want dit hakt er allemaal heel hard in.
    Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte <3
    en mocht je gewoon iets kwijt willen dan mag je me altijd een berichtje sturen!


    Fuck the world, I don't care.

    Wat erg voor je! God, ik wou dat ik wat voor je kon doen! (flower)


    Alleen maar tranen van geluk

    Liefje, Echt heel veel sterkte ermee! jij was er voor me toen ik het moeilijk had ! ik hoop dat je hierdoorheen komt (flower)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Awh, jullie zijn allemaal zo lief!
    Maar huilen is moeilijker dan het lijkt hoor.:'D


    everything, in time

    Marvolo schreef:
    Wat erg voor je! God, ik wou dat ik wat voor je kon doen! (flower)

    Suusijsje schreef:
    Awh, jullie zijn allemaal zo lief!
    Maar huilen is moeilijker dan het lijkt hoor.:'D


    True (:

    Oewh, schrijf het van je af, dat hielp bij mij altijd, misschien bij jou. Of juist over praten of naja.. Weet niet echt of je op die tips zit te wachten, maar goede spreuken onthouden hielp bij mij ook (:

    Toen ik het laatst moeilijk had ging ik naar de WC en daar lag zo ons spreukeboekje open op zo'n pagina;
    Denk aan alle schoonheid die er nog is en wees gelukkig. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xBrownie schreef:
    Oh O.o Dat is heftig! Het enige wat ik kan zeggen is, Heel veel sterkte, en ik hoop dat het je lukt om er overheen te komen (flower)