• hopeloos verliefd, dat ben ik.

    Ikzelf ben 12, erg volwassenen voor mijn leeftijd ( dat zegt iedereen die ik ken).
    Maar ik ben verliefd op een jongen van 15.
    Ik ken hem via de KLJ ( een jeugdvereniging )
    We hebben - echt vaak - oogcontact en zo, maar ik weet niet ik moet doen.

    Iemand een idee?

    Praten, daarmee moet je beginnen. En dat oogcontact kan toch gewoon omdat je veel naar hem kijkt? Je moet eerst een gesprek met hem starten. Meer kan ik je niet helpen. (:


    1.25

    Ik denk dat je zelf wel weet wat we gaan zeggen, je moet gewoon steeds een stapje verder gaan.


    Your make-up is terrible

    Dragonette schreef:
    Praten, daarmee moet je beginnen. En dat oogcontact kan toch gewoon omdat je veel naar hem kijkt? Je moet eerst een gesprek met hem starten. Meer kan ik je niet helpen. (:


    Ik kijk wel vaak naar hem, maar dan kijkt hij niet naar mij.
    Maar als hij naar me kijkt, dan kijk ik ook naar hem en hebben we oogcontact.

    Dragonette schreef:
    Praten, daarmee moet je beginnen. En dat oogcontact kan toch gewoon omdat je veel naar hem kijkt? Je moet eerst een gesprek met hem starten. Meer kan ik je niet helpen. (:


    Olive

    Dragonette schreef:
    Praten, daarmee moet je beginnen. En dat oogcontact kan toch gewoon omdat je veel naar hem kijkt? Je moet eerst een gesprek met hem starten. Meer kan ik je niet helpen. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    zowiezo het ijs breken :3
    zeg iets idioot als 'hallo, ik ben je geweten, heb je me gemist?'

    die werkt xD toch als je een meisje verleid, bij jongens heb ik nog niet geprobeerd XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    kben bij de chiro <33 en kben bijna 15 en kben ook verliefd op ne jonge die 19 is en die me tekenen heeft. hij zit ook op chiro bij me en daar hebbe we al meerdre dinge samen gedaan. Ga ervoor meid! :P


    Life's a voyage that's homeward bound

    Hetzelfde wat die hier boven me zeggen.
    Praten.

    Want als je met hem praat, leert hij je ook beter en beter kennen, niet?

    Ik ben ook hopeloos, een vriendin had me echt gewoon bijna verraden bij een jongen die ik leuk vind, en die jongen zag ik de volgende dag op school. Nou, die blik van hem alleen al, ik flipte m helemaal uit. M'n beste vriendin Kayleigh (CryGirl) sloeg me in m'n gezicht, - ik vroeg; wil je me slaan.- en dat hielp wel :)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Elastic schreef:
    Want als je met hem praat, leert hij je ook beter en beter kennen, niet?

    Is wel zo :p


    It's going to be difficult, but not impossible.