• Ik heb me net ingeschreven voor donorregistratie!
    Ik kreeg net een brief thuis waarin je dat kon invullen en opsturen dus ik heb dat gedaan, omdat ik het toch wel belangrijk vind om een ander te helpen als ik er niet meer ben.
    Zijn jullie geregistreerd of zijn jullie dat nog van plan?


    Your make-up is terrible

    In België mag je pas vanaf je 18. Ieder jaar zag ik datzelfde standje staan om je in te schrijven. Ben ik eindelijk 18, staan ze er niet meer. Ik heb begod geen idee waar ik het anders moest doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben nog niet geregistreerd, en ik ga dat ook niet doen, het is mijn lichaam, en dat wil ik graag zo houden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Scandal schreef:
    In België mag je pas vanaf je 18. Ieder jaar zag ik datzelfde standje staan om je in te schrijven. Ben ik eindelijk 18, staan ze er niet meer. Ik heb begod geen idee waar ik het anders moest doen.


    Bij het gemeentehuis :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, dat ga ik ook doen zodra ik achttien ben! Om anderen te helpen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    3AM schreef:
    Ik ben er nog niet over uit of ik dat wil of niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als ik dood ben mogen ze mijn alles hebben, maar ik ben er nog niet voor geregistreerd..

    En ik snap het niet wrm zeggen veel mensen 'het is mijn lichaam en ik wil niks geven' oke ik snap het wel maar ge ze toch al dood :S ge ga er niks van voelen en als ge andere mensen ermee kunt helpen..
    Dan kunnen meerdere mensen terug leven dankzij u en dat vind ik leuk voor die mensen dan..

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 11:34 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Nee nog niet gedaan, moet ik ook is gaan doen..


    Life is hard and then we die