• Ik heb me net ingeschreven voor donorregistratie!
    Ik kreeg net een brief thuis waarin je dat kon invullen en opsturen dus ik heb dat gedaan, omdat ik het toch wel belangrijk vind om een ander te helpen als ik er niet meer ben.
    Zijn jullie geregistreerd of zijn jullie dat nog van plan?


    Your make-up is terrible

    Oeh, ik heb dat ook gedaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, ik ben dat niet van plan maar ik heb wel respect voor de mensen die dat doen (:


    Tinka & Ghunter.

    Ik ben sowieso geregistreerd en 'k ga het niet afzeggen nee ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Volgens mij heb ik me niet geregistreerd, maar ik wil het wel heel graag doen.


    It's time to be happy again.

    Ik ben het nog van plan (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Iedereen moet dat hier doen, maar je familie kan dat weigeren als je effectief dood bent, maar dat moeten ze mij niet lappen. Al van toen ik klein was zei ik dat ik dat ging doen en ik blijf bij mijn standpunt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sinds 2 weken donor, want ik ben bang dat ik anders ook niks krijg.
    Ik vind namelijk dat iedereen dat moet doen en als ze dat niet doen dan mogen zij geen organen ontvangen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    CryGirl schreef:
    Nee, ik ben dat niet van plan maar ik heb wel respect voor de mensen die dat doen (:


    1.25

    Ik vind het wel belangrijk, maar durf de stap toch niet echt te wagen. Ik weet het niet, ik vind het gewoon eng. :X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben niet geregistreerd, maar zit er wel over na te denken om het te gaan doen. Over een half jaartje word ik 18, heb dus nog wel even tijd. (Zolang ik minderjarig ben, mag het niet van mijn ouders).


    I am an idiot, I move.

    Ik wil het wel gaan doen, maar mijn moeder wil niet dat ik het doe.. Zeker niet als ik nog thuis woon.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee niet geregistreerd. (":


    Numbers.

    Ik sta nog niet geregistreerd maar ik moet wel van mijn moeder :')


    -

    CryGirl schreef:
    Nee, ik ben dat niet van plan maar ik heb wel respect voor de mensen die dat doen (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ben er nog niet over uit of ik dat wil of niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg