• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyha - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.

    ~

    WAG Holiday
    Mourinho - Lynn - 22 april tot 25 april Oteppe, Belgische Ardennen.
    Tango - Kim - 1 augustus Belgische Ardennen.
    ReinaxLynn - Reina - 5 augustus tot 14 augustus Salou, Spanje.
    Spanjaard - Elena - 30 april tot 6 mei Valencia, Spanje.
    Nicklas - Marjolien - 1 mei tot 6 mei Zweden &
    1 augustus tot 8 augustus, Mallorca, Spanje.
    Ramsey - Anne - 31 mei tot 7 juni Marmaris, Turkije
    Linyola - Malissa - 31 juli/1 augustus tot ... Oostenrijk/Italië.
    Veeyha - Esther - 29 april tot 6 mei België. &
    16 tot 30 Juli Zwitserland.
    Palermo - Amber - 30 april tot 7 mei Duitsland &
    26 juli tot 18 augustus Amerika.

    “I can only say I am delighted, I am going to give everything.” -- Cesc Fàbregas

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 22:20 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    4xFabregas schreef:
    (...)
    Gewoon Messi van Luca Caioli. Ik heb het in de Fnac gevonden voor 18.9o. Het stond gewoon bij Sport. Ik heb ook nog een boek dat 11 heet gekocht. Iets van Europacup. Wat over de belangrijkste spelers en ploegen enzo. Nogal over dingen van wat jaren terug enzo; Nu ik het allemaal eens zag liggen heb ik het maar meteen meegenomen want hier bij ons in de standaard enzo liggen deze er vaak niet.
    Ik denk dat het boek die m'n broer gaat lezen "De jongen die een superster werd" fso heet, weet het niet zeker. Ik zal hem eens vertellen over dat ander boek. ;D


    1.25

    Nicklas schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd? Want ik las ook zoiets op Twitter alleen ik snapte er niks van.

    Meen je dat nu ?
    22 jaar geleden zijn 96 Liverpool supporters omgekomen, één van de grootste voetbalrampen ooit.


    The soul needs autumn.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd? Want ik las ook zoiets op Twitter alleen ik snapte er niks van.
    Twintig jaar geleden zijn er 96fans van Liverpool gestorven tijden de FA-Cup halvefinale.. Ze werden doodgedrukt tegen de hekken dacht ik, omdat ze in het stadion wouden graken? Dacht ik... En Steven Gerrard's neef was toch ook dood..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Meen je dat nu ?
    22 jaar geleden zijn 96 Liverpool supporters omgekomen, één van de grootste voetbalrampen ooit.
    Wat maakt het uit dat zij dat niet wist, We waren toen nog niet geboren, remember?!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nicklas schreef:



    Lynn :9~
    XAVIII (H)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)Twintig jaar geleden zijn er 96fans van Liverpool gestorven tijden de FA-Cup halvefinale.. Ze werden doodgedrukt tegen de hekken dacht ik, omdat ze in het stadion wouden graken? Dacht ik... En Steven Gerrard's neef was toch ook dood..


    Wajo! Nee dat wist ik echt niet! Volgens mij heb ik daar wel een keer wat van gehoord maar dat het om Liverpool ging wist ik niet ;ss. En kut voor Steven ;ss


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mourinho schreef:
    (...)XAVIII (H)


    Is Cesc nou groter?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mourinho schreef:
    (...)Wat maakt het uit dat zij dat niet wist, We waren toen nog niet geboren, remember?!

    Elke voetbal supporter hoort dat te kennen, door deze ramp is er zoveel verander in de veiligheid van de voetbalstadions.


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Elke voetbal supporter hoort dat te kennen, door deze ramp is er zoveel verander in de veiligheid van de voetbalstadions.


    Vind jij. Niet iedereen weet dat, en btw, ik was toen nog niet eens geboren.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pauze is voorbij dus ik ga weer, tot vanmiddag WAG's ;d


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Vind jij. Niet iedereen weet dat, en btw, ik was toen nog niet eens geboren.

    so ? Ik was ook niet geboren toen en ik weet dat, ik was ook niet geboren tijdens de WO2 en ik ken dat ook, ik was ook niet geboren toen de eerte man op de maan was, toen de Berlijnse muur viel,...


    The soul needs autumn.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Is Cesc nou groter?
    %volgens mij is Xavi de kleinste van La Roja


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Elke voetbal supporter hoort dat te kennen, door deze ramp is er zoveel verander in de veiligheid van de voetbalstadions.


    Die ramp kende ik zelfs 8D haha oke, dat klinkt best erg. Maar ik wist het wel.


    SLOAN.

    Dragonette schreef:
    (...) Ik denk dat het boek die m'n broer gaat lezen "De jongen die een superster werd" fso heet, weet het niet zeker. Ik zal hem eens vertellen over dat ander boek. ;D

    Jha, er staat in grote Letter Messi. En dan iets kleiner het ware verhaal van een jongen die een wereldster werd;


    Tears are words the heart can't say.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    so ? Ik was ook niet geboren toen en ik weet dat, ik was ook niet geboren tijdens de WO2 en ik ken dat ook, ik was ook niet geboren toen de eerte man op de maan was, toen de Berlijnse muur viel,...
    Mensen hoeven niet alles te weten!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.