• Vanmiddag lag ik met een vriendin op zo'n grasveld achter het winkelcentrum. Staat daar een jongetje van 6 jaar ofzo, met 2 vriendjes, en hij trekt opeens z'n broek omlaag en gaat op zn blote kont van een gebouwtje (weet even niet wat het is xd) met een schuin dak af glijden. Na een tijdje doet ie zn broek weer omhoog.. Staan er opeens een paar wat oudere jongens, denk 11 ofzo, die beginnen te roepen doe je broek nog eens omlaag. Kind doet weer z'n broek omlaag. Beginnen die vriendjes met een vinger in zijn kont te prikken, en aan zjin lul te trekken?! xD En die wat oudere jongens filmen op de achtergrond. Dat kind leek het niks te boeien. Nou, ik en m'n vriendin hadden echt zoiets van WTF?! xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    BlueElephant schreef:
    Ranzig en onbeschoft.
    Oké dat kindje van 6, maar 11? D:


    6 kan nog wel,. maar kinderen van 11 moeten ongeveer wel wat verstand hebben xD


    Only those who listen can hear

    Dimanche schreef:
    o.O Aan z'n lul te trekken? Lol, dat zie je ook niet elke dag. :3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    BlackHell schreef:
    (...)

    6 kan nog wel,. maar kinderen van 11 moeten ongeveer wel wat verstand hebben xD


    Die kinderen trokken niet aan z'n lul, die stonden alleen te lachen en te filmen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wie hadden zo'n kind Kenzo in onze buurt. Die pieste altijd op de Trampoline. Nu zeggen die buurtkinderen trek je broek eens omlaag enzo


    Firm believer of all that is magic

    WTF hahaha XD


    Life is hard and then we die

    Ieuw. Dat gaat erover. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    0o


    Shoganai i ne~

    Quixotic schreef:
    Lol, ik zou echt gaan lachen, omg. :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ieuwwll.
    En daar ga je toch ook niet aanzitten ofzo... o.O
    Grosssss

    ilovesana schreef:
    Ieuwwll.
    En daar ga je toch ook niet aanzitten ofzo... o.O
    Grosssss

    Hahahaha het is zo duidelijk te merken dat je jong bent :'D


    -