• Ik zit nu in 4wet dat is dus voornamelijk wiskunde en wetenschappen en voor wiskunde en fysica heb ik een buis in totaal en ook me alle examens enzo dus naja nu word ik gebombardeerd tot emt-er ;[ en ik haat economie en ik haat duits en da krijg ik volgend jaar ;l (eik haat ik de duitseleerkracht en ni duits)

    naja en heel die klas haat mij en dan moet ik daar tussen gaan zitten terwijl al my friends naar wewi6 of 7 gaat


    HOE MOET IK DAT OOIT OVERLEVEN???


    Don't walk away and leave without a reason.

    Hahah, ik heb hetzelfde voor. Mijn wiskunde en fysica zijn slecht, ik heb een B-attest en moet volgend jaar ECMT volgen, maar dat was ik sowieso al van plan. ^^
    Het valt best wel mee, hoor, die richting.

    Maar ik haat echt economie, ik haat alle talen behalve frans en nederlands en ik haat iedereen uit emt.


    Don't walk away and leave without a reason.

    misschien valt het reuze mee! je moet het even aankijken joh.. je weet maar nooit. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Floodlight schreef:
    Maar ik haat echt economie, ik haat alle talen behalve frans en nederlands en ik haat iedereen uit emt.

    Ik zag er ook eerst tegenop enzo, maar in het zesde jaar mag je van die koele projecten doen. Wij gaan zelfs in groepjes een écht bedrijf voor een dag runnen. Dus als die schuld lijden, is het onze schuld. _O_

    Mijn rapport is ook nogal slecht. Zo slecht dat ik een niveau terug moet. -nederlands :Y)-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vraag anders of ze je deliberen? Mss was het eve niet je periode ..
    mm najah eigenlik is dat nu wel te laat, want het is allemaal al geregeld:(
    ik vind het heel erg voor je MAAR je blijft wel cntact houden met je vrienden hè x) lang leve de speeltijdn:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Kan je geen Humane Wetenschappen doen ? (:

    Breathless schreef:
    Kan je geen Humane Wetenschappen doen ? (:


    Dat kan enkel in Heilig Hart en dus die school doe ik zeker NIET
    wegens --> bitch die op die school zit + crapuulschool + sletteschool
    Naja ;l


    Don't walk away and leave without a reason.