• Wat is dat ?

    Als ik het op google opzoek krijg ik alleen maar engelse sites(cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hyperthymesia is een aandoening waarbij mensen kleine details over hun eigen leven niet kunnen vergeten. Noem een datum en deze mensen kunnen je vertellen wat zij op die dag hebben gedaan.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:33 ]


    wth.

    Dat wat Quixotic zei!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat je een 'autobiografie' geheugen hebt & veel onthoud enzo? xd
    :denk ik:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Quixotic schreef:
    (...)
    Dus ze weten alles nog ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Veel nadenken over dingen die gebeurd zijn in je verleden, en veel gebeurtenissen die onbelangrijk zijn en misschien al lang geleden nog letterlijk kunnen reproduceren.

    Een soort hypergeheugen dus.
    Probeer die engelse sites gewoon eens, ze vallen best mee ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geloof dat ik hyperthymesia heb. :')


    wth.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Dus ze weten alles nog ?


    Hoe bedoel je 'alles'? Geen enkel mens kan alles onthouden. Het is meer dat die mensen kleine details heel goed kunnen onthouden.


    wth.

    geeeeen idee, hoe kom je erop? :$


    Don't serch to love, love will find you.

    Carcass schreef:
    Dat je een 'autobiografie' geheugen hebt & veel onthoud enzo? xd
    :denk ik:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    FairyKiss schreef:
    geeeeen idee, hoe kom je erop? :$
    Van een verhaal x'd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Quixotic schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je 'alles'? Geen enkel mens kan alles onthouden. Het is meer dat die mensen kleine details heel goed kunnen onthouden.


    Een mens onthoud alles, alleen weet hij dat niet altijd. In je onderbewustzijn sla je alles nog steeds op.
    Mensen met een fotografisch geheugen of zo'n soort aandoening kunnen vaak wel makkelijker daarbij komen en onthouden daardoor veel meer dingen bewust.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Een mens onthoud alles, alleen weet hij dat niet altijd. In je onderbewustzijn sla je alles nog steeds op.
    Mensen met een fotografisch geheugen of zo'n soort aandoening kunnen vaak wel makkelijker daarbij komen en onthouden daardoor veel meer dingen bewust.


    Oke, oke. (cat)


    wth.

    Ghaha myn verhaal n.n er zijn maar 6 mensen over heel dE wereld waar het bekend bij is (: en yet is echt wel dat je àlles onthoud ook, eng, maar het bestaat dus echt.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je 'alles'? Geen enkel mens kan alles onthouden. Het is meer dat die mensen kleine details heel goed kunnen onthouden.

    Jawel hoor. Er is een bepaald deel in de hersenen waar alles wordt opgeslagen. (nerd)


    Forever.

    Wow klinkt awesome :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.