• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    Volgens mij weet jij niet echt wat emo's zijn.
    Ik denk dat je bedoeld dat je scene's cool vindt. Emo's zijn namelijk mensen die het heel moeilijk hebben, (Heeft niets met het uiterlijk te maken). Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar "emo", komt van "EMOtioneel"! Ze kleden zich juist wat "meer" zwart. En doordat ze zo depresief zijn beginnen ze zich te snijden, en nog meer van die dingen. Scene's zijn mensen met een coole en hippe stijl enzo. Eigenlijk heeft dat helemaal Niets met emo's te maken. behalve dat ze ook zo een beetje hetzelfde kleur hebben van bv; het haar, enzo.
    Want ik vindt het niet oke, dat je emo's cool vindt. Er is helemaal NIKS cool aan een emo.. :S
    EMOcore -.- niet EMOtioneel. Dat is gewoon vergezochte shit

    Uhu, best wel vaagjes.

    Ik ben niet emo en ik lieft hun muziek ^^
    Niet dat ik er iets tegen heb want ik vind ze geweldig ^^


    ~

    ow dus ik bne emo?
    leuk,wist ik zelf aleen nog niet -.-


    don't Worry...Be gay.

    Da's zo belachelijk. Th is totaal ni emo. Ik ben er fan van en ben ni emo, dus.. Niet dat ik iets tegen emo's heb ofzow, maar TH is gewoon niet emo!! En daar vergisse mensen zich vaak in, omda Bill er zogezegd "emo" uit ziet.

    XxX


    Got up on the wrong side of life today

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!!
    ik heb zelf ook helemaal niks tegen emo's of scene's
    ik vind ze echt cool!
    weetje ik vind gewoon dat ieder zijn eigen stijl heeft..


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik ben dus totaal geen emo >.< maar wel fan, maar ja het is wel sorta standaard dat je emo bent dat je dan TH luistert en andersom


    BAM!

    ik had een keer toen ik zij dat ik fan was dat zon meisje dr stoel naar achter schoof (zo hard dat ze achterover viel) en zij iel vieze emo.. an toen liep ze weg....
    maarjah ik ben helemaal geen emo.. maarjah...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    das al even
    ja, oké, gij zijt fan van th?
    dan zijde automatisch ne emo
    en ne emo snijd zijn eigen altijd sowieso
    wie heeft da uitgevonden?
    da slaat echt nergens op
    das maar bij minder dan de helft waar

    Nie iederen fan is emo!!

    Zoals ik ben geen emo! Ook word ik da wel genoemd omda ik th fan ben
    xx

    Bij mij in de klas zit een jongen en die heeft gwn echt geen flauw idee wat Emo is.. Die denkt dat als je alleen maar een zwart shirt aan hebt dat je emo bent.. En TH-fans zijn emo..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    IDD, EN IK HEB TOEN BIJNA MIJN JOEPIE VERSCHEURD OMDAT TH NIET EENS EMO IS Ö

    amen (A)

    Idd. wel raar :8

    ik ken veel echte emo's die helemaal geen fan zijn van TH.sommige haten ze zelfs.dus das helemaal ni waar!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    bij ons noemen ze TH fan's Tokio's =']
    en Tokio's hebben een hele andere style dan EMO's

    Volgens mij weet jij niet echt wat emo's zijn.
    Ik denk dat je bedoeld dat je scene's cool vindt. Emo's zijn namelijk mensen die het heel moeilijk hebben, (Heeft niets met het uiterlijk te maken). Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar "emo", komt van "EMOtioneel"! Ze kleden zich juist wat "meer" zwart. En doordat ze zo depresief zijn beginnen ze zich te snijden, en nog meer van die dingen. Scene's zijn mensen met een coole en hippe stijl enzo. Eigenlijk heeft dat helemaal Niets met emo's te maken. behalve dat ze ook zo een beetje hetzelfde kleur hebben van bv; het haar, enzo.
    Want ik vindt het niet oke, dat je emo's cool vindt. Er is helemaal NIKS cool aan een emo.. :S

    bedankt voor je compliment -.-
    door mensen zo als jou krijgen EMO's een slechte naam n.n
    so just hush-up ok?? n_n