• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    een meisje van school is TH-fan -_- maarja nu komt het
    ze wilt emo worden!! ze rent steeds achter me aan en iedereen noemt haar wemo
    soms schaam ik me echt voor haar.
    Ze wilt emo worden omdat ze TH-fan is


    omg,gewoon omdat ze fan is van th?
    vind ik zielig. sorry


    I need you like a heart needs a beat


    I need you like a heart needs a beat

    Sry hoor ma th is totaal ni emo.
    die zijn gewoon pop en en par liedjes rock.ma emo laat me ni lache.ik durf te wede da als Bill en ander uiterlijk hat da niemand dan zijn da th emo was of dat er dan geen "emo's" zijn die fan zijn van th.dus onthoud th is NI emo.emo muziek is veel harder zoals screamcore en emocore en volgens mij hort th dar ni bij.

    nja ik vind th niet echt emo

    maar telkens als ik een wemo zie lopen zeggen ik en Iris wel eens van, Waah vast een th fan xD

    gewoon omda bill vaak zwart draagt is het al meteen een emo of volgens somige haters een gotic


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind dat echt zo grappig hé, mensen die zichzelf emo noemen! Das gewoon zielig Haha! emo == EMOTIONEEL ! SOW ik ben vaak emotioneel als er iets gebeurd wa ik ni wil.. IEDREEN TOCH! En emo's kunt ge NI herkennen aan kleren en accesoires! Emo is zoals ik al zei afkorting van emotioneel duhh! dus kindjs die zichzelf "emo" noemen get a life!

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik vind dat echt zo grappig hé, mensen die zichzelf emo noemen! Das gewoon zielig Haha! emo == EMOTIONEEL ! SOW ik ben vaak emotioneel als er iets gebeurd wa ik ni wil.. IEDREEN TOCH! En emo's kunt ge NI herkennen aan kleren en accesoires! Emo is zoals ik al zei afkorting van emotioneel duhh! dus kindjs die zichzelf "emo" noemen get a life!

    x.



    bestaan er dan nog ECHTE emo's in deze wereld?!


    I need you like a heart needs a beat

    die egt altijd emotioneel zijn jaah (: kinderen die worden verkracht enz,, die zij pas EMOtioneel!


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    die egt altijd emotioneel zijn jaah (: kinderen die worden verkracht enz,, die zij pas EMOtioneel!



    ah zo..
    ja ken er ni zoveel van (ben er zelf geen dus)
    maar ik vind hun styl wel cool


    I need you like a heart needs a beat

    (...)


    bestaan er dan nog ECHTE emo's in deze wereld?!


    die egt altijd emotioneel zijn jaah (: kinderen die worden verkracht enz,, die zij pas EMOtioneel! ik bedoel da zou ik nooit wille meemake dan ga 'k kapot vn emoties dus "emotjes" die ni zoiets hebben meegemaakt, jullie mogen vn geluk spreken ^^


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Jh de kleren zijn vaak idd. wel leuk maar die hoeven ook ni echt "emo te noemen hoor :)"
    Mrr ze blijvn cool en de accesoires oowk ^^


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik wou net zeggen je kunt niet echt bepalen dat je emo bent xD

    Volgens mij weet jij niet echt wat emo's zijn.
    Ik denk dat je bedoeld dat je scene's cool vindt. Emo's zijn namelijk mensen die het heel moeilijk hebben, (Heeft niets met het uiterlijk te maken). Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar "emo", komt van "EMOtioneel"! Ze kleden zich juist wat "meer" zwart. En doordat ze zo depresief zijn beginnen ze zich te snijden, en nog meer van die dingen. Scene's zijn mensen met een coole en hippe stijl enzo. Eigenlijk heeft dat helemaal Niets met emo's te maken. behalve dat ze ook zo een beetje hetzelfde kleur hebben van bv; het haar, enzo.
    Want ik vindt het niet oke, dat je emo's cool vindt. Er is helemaal NIKS cool aan een emo.. :S

    Volgens mij weet jij niet echt wat emo's zijn.
    Ik denk dat je bedoeld dat je scene's cool vindt. Emo's zijn namelijk mensen die het heel moeilijk hebben, (Heeft niets met het uiterlijk te maken). Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar "emo", komt van "EMOtioneel"! Ze kleden zich juist wat "meer" zwart. En doordat ze zo depresief zijn beginnen ze zich te snijden, en nog meer van die dingen. Scene's zijn mensen met een coole en hippe stijl enzo. Eigenlijk heeft dat helemaal Niets met emo's te maken. behalve dat ze ook zo een beetje hetzelfde kleur hebben van bv; het haar, enzo.
    Want ik vindt het niet oke, dat je emo's cool vindt. Er is helemaal NIKS cool aan een emo.. :S


    hzb jz het tege mij?

    ik vind gewoon hun styl cool
    maar niet da ze zixhzelf snijden of depresief zijn ofso met style bedoel ik dus wel hun kleren he


    I need you like a heart needs a beat

    ik vind het wel grappig eigeijk, ik kwam aan in essen (mijn eerste TH concert..) ik droeg een blauwe broek en een groen shirt en ik was zowat de enige :D ik was ook de enige die GEEN geverfd haar had... en dan stk ik ook overal nog een kop bovenuit... :D en ik had ook nog eens een kale man bij (= allerliefste pappie :D)