• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    Njah what ever -.- Ik wilmijn nickname veranderen maar kan dat niet >,< :P *Afwijken van dit onerwerp*
    waarom veranderen? Ik vend em zo wel cooel =O

    Als emo in je zit is de hele bevolking emo x'D
    (dance)

    naja veel weet iker ook niet van
    ik wilgewoon maar zeggen dat als je th fan ben t dat dat niet gelijk staat aan een emo zijn


    I need you like a heart needs a beat

    (...)(dance)

    naja veel weet iker ook niet van
    ik wilgewoon maar zeggen dat als je th fan ben t dat dat niet gelijk staat aan een emo zijn

    Kijk ik ben het wel met je eens maar als je eens naar een normaal concert van Tokio Hotel kijkt hier ís toch ook zo'n driekwart 'THemo' ?
    Like, het is wel waar. Dus ik snap best dat mensen de link leggen.

    Net als dat het waar is dat meer dan de helft van de TH-fans gewoon echt heel erg lelijk zijn. o.o Dat ís gewoon zo.
    Ga gewoon na een concert en tel de boel.

    (...)(dance)

    naja veel weet iker ook niet van
    ik wilgewoon maar zeggen dat als je th fan ben t dat dat niet gelijk staat aan een emo zijn
    oke, mja als ide fans zo graag willen denken dat ze emo zijn. Mij best, maar ik lach ze vierkant uit xD

    IDD.

    ^^

    Sick. mensen.

    Ik lach met je mee Kathy xD!

    Ik lach met je mee Kathy xD!
    dan lachen we samen :Y)

    Njah iik wil eenbeetje aanpassing you know en ik lach ook met jouwn mee xD

    Nog meer gelach :Y)

    (...)
    Kijk ik ben het wel met je eens maar als je eens naar een normaal concert van Tokio Hotel kijkt hier ís toch ook zo'n driekwart 'THemo' ?
    Like, het is wel waar. Dus ik snap best dat mensen de link leggen.

    Net als dat het waar is dat meer dan de helft van de TH-fans gewoon echt heel erg lelijk zijn. o.o Dat ís gewoon zo.
    Ga gewoon na een concert en tel de boel.


    (lol)
    Arme TH, dachten ze alles knappe meiden als fan te krijgen zitten ze opgescheept met lelijke THemo's

    [nee ik val niemand aan, er zijn genoeg knappe th fansx) en denkik ook genoeg echte emo's op concerten en andere mensen wat gewoon zichzelf zijn]


    If you want me to listen, whisper...

    (...)

    (lol)
    Arme TH, dachten ze alles knappe meiden als fan te krijgen zitten ze opgescheept met lelijke THemo's

    [nee ik val niemand aan, er zijn genoeg knappe th fansx) en denkik ook genoeg echte emo's op concerten en andere mensen wat gewoon zichzelf zijn]

    Ja maar het is wel zo.
    Serieus, o.o bij zo'n concert gaat mijn eigenwaarde echt omhoog ineens. Verbijsterend.
    Ik heb echt het gevoel dat TH zo'n groep is waar alle verstotelingen zich verenigen. _0_ Klinkt heel lullig, maar de meeste waarmee ik het hierover heb zijn het wel met me eens. Of eigenlijk allemaal.
    Tuurlijk zitten er ook normale tussen, maar echt zo'n hoog percentage is gewoon triest o.o Unbelieveable.

    (...)
    Ja maar het is wel zo.
    Serieus, o.o bij zo'n concert gaat mijn eigenwaarde echt omhoog ineens. Verbijsterend.
    Ik heb echt het gevoel dat TH zo'n groep is waar alle verstotelingen zich verenigen. _0_ Klinkt heel lullig, maar de meeste waarmee ik het hierover heb zijn het wel met me eens. Of eigenlijk allemaal.
    Tuurlijk zitten er ook normale tussen, maar echt zo'n hoog percentage is gewoon triest o.o Unbelieveable.

    Agreed
    You know ik bedoel er zijn van die fans die er écht té hard over gaan. En dat vind ik zoals jij zegt ongeloofelijk. Echt dom enzoo ik bedoel, volgens hun die THemo's is TH een emo-groep enzoo en zijn hun zelf emo wat volgens mij niet is en daarom gaan zij ook 'transformeren' naar [W]emo's.

    Ik zelf ben wel door tokio hotel met mijn style veranderd.

    Sommige vragen aan mij: Ben jij emo of gothic
    Maar ik weet nooit wat ik moet zeggen ik vind dat ik geen emo ben en geen gothic

    Maar best wel veel mensen zijn fans van th en zijn emo of een andere style.

    Wij worden op school vaak raar aangekeken, maar 14 juni opt concert voelde ik me echt normaal zegmaarx)

    ook toen we gingen stoepkrijten bijna iedereen droeg een th-shirt ik draag die echt nooitx) alleen thuis[A] want ik vind ze eigenlijk niet echt mooi, is een gewoon shirt met een fotox) Als je bij ons op school een TH-shirt draagt kun je nog beter een briefje 'kick me' op je rug plakken, en daar heb ik echt geen zin in:X

    maar het is idd zo dat best veel th-fans lelijk zijn :Y)


    If you want me to listen, whisper...

    Mijn stijl is niet veranderd door TH. Ik heb nu een vintage verslaving gekregen, maar niet door TH. Laat ik es ff in vintagekleding naar een concert gaan. Ik denk dat al die fans dan keihard gaan gillen en zeggen dat ik vast kom om HUN concert te verpesten xD