• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    Inderdaad best wel raar ja.
    niet ALLE fanss zijn emo ! -.-
    Emo heeft echt helemaal niks met tokio hotel te maken.
    Ook al ben ik zelf wel emo.
    en fan van tokio hotel.
    Ik bedoel... ik ben Niet emo omdat ik van TH hou.
    dat slaat echt nergens op..

    Maarja..
    Sommigen willen er mee opvallen,, En doen het dan maar zo. ¬¬
    Belachelijk


    xxx(H)
    Houvnjee.

    ik ben ook fan van TH maar ik ben gothic of is dat dan ook weer raar :S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik ben ook fan van Th maar ik ben niet emo O_o niet dat ik weet althans :D ;)


    We can only learn to love by loving.

    :lacht zich dood: wat een onzin :oog:

    Idd, belange ni iedreen is EMO! Ik voel mij totaal geen EMO, en ik heb der ook geen aandrang naar ^^ Ik vind hun muziek gwn prachtig! That's It! Daz weer zo'n vooroordeel.

    TH-Fans zijn EMo.
    Punt uit.

    SO NOT! :P


    007

    Ik ben wel Emo, maar dat komt niet omdat ik TH fan ben, helemaal niet, Emo ben je al je hele leven ongeveer,
    maar het slaat nergens op dat als je TH fan bent dat je emo bent


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Kvind het stom als mensen denken dat je emo bent als je naar TH luisterd. IK BEN ZO GEEN EMO !! Niet dat ik iets tegen emo's heb ofzo, maar ik wil niet genoemd worden door iets wat ik niet ben. Trouwens mensen die van zich zelf zeggen dat ze emo zijn zijn geen echte emo's. Emo zijn ben je en word je niet door een bepaalde band ofzo. Mensen die naar TH luisteren en meteen zeggen dat ze emo zijn zijn wemo's.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    idd, ik vind emo's zo niet cool x|
    en ik denk dat er eigenlijk meer huppels fan zijn =x
    maar hee, wat maakt het uit

    idd, ik vind emo's zo niet cool x|
    en ik denk dat er eigenlijk meer huppels fan zijn =x
    maar hee, wat maakt het uit

    DAT DENK IK STIEKEM OOK o_o x3

    en ik heb net ontdekt dat myn ex-bf << een meisje wat ik al 4 jaar nie meer egt gesproken heb sinds se nr andere sgool is gegaan
    ook th-fan is x3 maar sij nogal huppel maar sijs egt wel oke << zij heel leif en gevoelig kindje x3 love haar nog steeds x3


    We can only learn to love by loving.

    ja idd toen ik mn th trui aan had opschool werd ik gelijk uitgescholde voor emo:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja idd toen ik mn th trui aan had opschool werd ik gelijk uitgescholde voor emo:S
    daarom draag ik ook geen bandshirts x|

    ja idd toen ik mn th trui aan had opschool werd ik gelijk uitgescholde voor emo:S


    dan sijn die mensend ie da segge dom want se weten niet wat emo is x3


    We can only learn to love by loving.

    Pff dat zijn meestal geneens emo's.[die van TH houden] Meer THemo's.
    Nog even een tikkie ernstiger dan wemo's :'D
    [/theorie]

    Ik vind die mensen echt verschrikkelijk vernederend voor de TH-wereld. Mijn mening, sorry. [zie ook: mjin weblog]

    Pff dat zijn meestal geneens emo's.[die van TH houden] Meer THemo's.
    Nog even een tikkie ernstiger dan wemo's :'D
    [/theorie]

    Ik vind die mensen echt verschrikkelijk vernederend voor de TH-wereld. Mijn mening, sorry. [zie ook: mjin weblog]
    idd, je heb gelijk x]

    en weetje wat het raarste was:S werd juist uitgescholde door de skaters dus ook zon aparte types:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.