• Met zijn quotjes.



    Nee echt, het is niet zo speciaal, maar het raakt me ergens.

    Wat vinden jullie van Winnnie the Pooh?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind hem geniaal ^_^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    het is gewoon énorm cute, vind ik :9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Echt héél lieve quote eigenlijk :3.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    West schreef:
    het is gewoon énorm cute, vind ik :9~


    Of deze: Some people care too much, I think it's called love.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij is cool.

    Deze is ook mooi

    Deze ook.

    I love Ior


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Hij is cool.

    Deze is ook mooi

    Deze ook.

    I love Ior


    Winnie the Pooh gaf me altijd goeie herinneringen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    West schreef:
    het is gewoon énorm cute, vind ik :9~

    hij is alleen wel een beetje een Pedobear... hij draagt een te klein shirt en GEEN BROEK! xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik hou van Winnie <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ijskoffie schreef:
    hij is alleen wel een beetje een Pedobear... hij draagt een te klein shirt en GEEN BROEK! xD


    Het is dan ook bestemd voor kleine kinderen. En geen Pedobear. En dieren dragen sowieso geen broek.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij is echt heel erg schattig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo lief!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ijskoffie schreef:
    hij is alleen wel een beetje een Pedobear... hij draagt een te klein shirt en GEEN BROEK! xD

    Oorspronkelijk droeg hij zelfs geen broekje, dat is pas nadien gekomen nadat de rechten van winnie the pooh aan iemand anders verkocht waren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had vroeger mijn hele kamer vol met Winnie the pooh! :'D
    En hij is gewoon cute ^^

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Oorspronkelijk droeg hij zelfs geen broekje, dat is pas nadien gekomen nadat de rechten van winnie the pooh aan iemand anders verkocht waren.


    Geen hemdje. Toen de auteursrechten aan Disney werden verkocht vanaf toen wel. Het dateert nog uit 1929.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.