• Ik sta niet geweldig op school, heb best wat prive problemen, huil zowat minstens elke week, laatst heel erg. Maar wat wel zo is, van deze site word ik weer vrolijk, maar ik heb veel pw's en so's, en moet nu leren maar doe het niet want ik kan wil niet van Q. Dus zal ik voor een weekje niet online komen of wat moet ik doen ? ;$.

    Ik heb ook elke keer neigingen om ziek thuis te blijven om pw's ofso niet te maken ;$

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 20:42 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Stop met heel je computer, zodat je je kan richten op school?
    Sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Stop met heel je computer, zodat je je kan richten op school?
    Sterkte!
    Voor een week ? ;$. Dat is wel heel moeilijk voor me ..

    en ohja dankje (flower)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 20:40 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als ik jou was zou ik een tijdje stoppen met Q
    Hoe zwaar het ook is ;$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Best een weekje van quizlet of gewoon heel je computer en leren maar
    Succes en sterkte!


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Hm, ik weet het niet precies. Dat is je eigen keuze, maar misschien kun je gewoon eerst al je schoolwerk doen en daarna pas de computer aanzetten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm, ik weet het niet precies. Dat is je eigen keuze, maar misschien kun je gewoon eerst al je schoolwerk doen en daarna pas de computer aanzetten?
    Maar ik moet ook dingen op de pc doen, en dan vanzelf open ik een ander tabblad met Q ofso.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Morgaine schreef:
    Stop met heel je computer, zodat je je kan richten op school?
    Sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sluit je pc 1 weekend dan af en maak al het huiswerk van de volgende week,misschien helpt dat? Of zeg tegen jezelf: nu eerst huiswerk én dan pas Q' Succes alvast met het negeren van Q en je huiswerk!

    Flawless schreef:
    Sluit je pc 1 weekend dan af en maak al het huiswerk van de volgende week,misschien helpt dat? Of zeg tegen jezelf: nu eerst huiswerk én dan pas Q' Succes alvast met het negeren van Q en je huiswerk!
    dankjewel, maar kijk het probleem is ik heb de pc ook nodig ! Maar ik kan maybe wel zonder ik ga misschien het wel doen,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Of dag om dag. Dat je bijvoorbeeld op maandag, woensdag en vrijdag wel op Q mag en de andere dagen niet?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Maar ik moet ook dingen op de pc doen, en dan vanzelf open ik een ander tabblad met Q ofso.

    Wees streng voor jezelf, en doe dat niet. Schrijf het desnoods op, zodat je dat kunt nalezen als je in de verleiding komt. Bovendien, hoe sneller je je huiswerk af maakt, en hoe minder je treuzelt, hoe meer tijd je daarna over hebt voor Q. En denk ook aan het goede gevoel dat je zult hebben als je weet dat je al je huiswerk af hebt. ^^
    Dat is tenminste wat ik tegen mezelf zeg. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dan doe je: ik moet één opdracht maken of één paragraaf leren en dan mag ik reageren op een topic / een hoofdstuk lezen.. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Blokkeer quizlet voor een week?


    Olive

    Zet er een timer op dat je maar een half uur per dag op Quizlet kan? -als dat gaat?- Dan ben je niet een week weg en voel je je niet slecht om het feit dat je al een week niet op Quizlet zat. Zo is het heel gereduceerd en heb je wel nog tijd voor de belangrijke dingen van school.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou niet stoppen met Q als je daar blij van wordt :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.