• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyha - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.

    ~

    WAG Holiday
    Mourinho - Lynn - 22 april tot 25 april Oteppe, Belgische Ardennen.
    Tango - Kim - 1 augustus Belgische Ardennen.
    ReinaxLynn - Reina - 5 augustus tot 14 augustus Salou, Spanje.
    Spanjaard - Elena - 30 april tot 6 mei Valencia, Spanje.
    Nicklas - Marjolien - 1 mei tot 6 mei Zweden &
    1 augustus tot 8 augustus, Mallorca, Spanje.
    Ramsey - Anne - 31 mei tot 7 juni Marmaris, Turkije
    Linyola - Malissa - 31 juli/1 augustus tot ... Oostenrijk/Italië.
    Veeyha - Esther - 29 april tot 6 mei België. &
    16 tot 30 Juli Zwitserland.
    Palermo - Amber - 30 april tot 7 mei Duitsland &
    26 juli tot 18 augustus Amerika.



    I dont kiss the Arsenal badge then leave <3 this club in my heart! -Jack Wilshere

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:35 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mourinho schreef:
    (...)Mijn vake ligt in het ziekenhuis met een hersenbloeding en mijn enkel hangt het weer eens uit, ik kan bijna niet meer wandelen!

    Oh, echt? Aaah dat is echt heel erg, sterkte! Ik hoop dat hij snel beter word, lijkt me echt vreselijk :x Okee, daar heb je niet veel aan maarokee.
    Hoe gaat het nu met hem?
    & Hmm, ben je er al mee naar de fysio geweest dan?


    Hope goes lost but never dies.

    Nicklas schreef:
    Oeh Anne ik ga je one shot lezen. Amber ik moet jouw spreken op msn. De rest weet het al.

    Oh, okee. Ik kom wel even op ebuddy want mijn eigen pc is naar de klote, hang on, ben er zo.


    Hope goes lost but never dies.

    Palermo schreef:
    @Lynn & @Kim,
    wat is er gebeurd?

    Ik doe een opleiding waarbij ik aan allerlei idiote eisen moet voldoen, mag ik deelnemen met alleen hele strenge vooreisen. En Havo en Vwo? Oh, nou die mag er zomaar in. Arg. En toen vond ik mezelf een domme en lelijke VMBO'er dus wou ik van school weglopen, naar de flats toe om daar grof gezegd van af te springen, hield mijn mentrix en beste vriendin me tegen. Werd ik weer vrolijk. Kom ik thuis; zie ik dat iemand op mijn hyves foto zei; lelijk. Een jongen.

    Kort samengevat. Ben het zat gewoon.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    wanneer mensen zeggen dat ik een fangirl ben omdat ik Sergio Canales en Jack Wilshere goed vind. Wel ik heb haar een hele uitleg geven, benieuwd wat voor belachelijke argumenten ze nu weer gaat verzinnen #bitch


    The soul needs autumn.

    Ik zei het je toch, Lien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind dat Bale naar een goed team moet gaan. Zijn talent valt niet op in zo'n slecht team.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga naar beneden Real - Tottenham kijken. Doeg Lieve WAG's tot morgen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga de wedstrijd tussen Tottenham en Madrid zien, daarna ga ik slapen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ramsey schreef:
    Ik vind dat Bale naar een goed team moet gaan. Zijn talent valt niet op in zo'n slecht team.
    In een slecht team zou zijn talent dan toch juist wél moeten opvallen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tango schreef:
    (...)
    Ik doe een opleiding waarbij ik aan allerlei idiote eisen moet voldoen, mag ik deelnemen met alleen hele strenge vooreisen. En Havo en Vwo? Oh, nou die mag er zomaar in. Arg. En toen vond ik mezelf een domme en lelijke VMBO'er dus wou ik van school weglopen, naar de flats toe om daar grof gezegd van af te springen, hield mijn mentrix en beste vriendin me tegen. Werd ik weer vrolijk. Kom ik thuis; zie ik dat iemand op mijn hyves foto zei; lelijk. Een jongen.

    Kort samengevat. Ben het zat gewoon.

    @je opleiding:
    Okee, daar kan je gewoon niets aan doen. Het is nou eenmaal zo dat mensen met een hoger niveau eerder binnenkomen omdat ze dan een verzekering hebben dat ze het niveau aankunnen. Maar geloof me nou: VMBO'ers zijn niet dom. Voor jullie is dat niveau juist slim, je bent pas dom als je geen school doet of spijbelt/lessen overslaat/helemaal niet naar school gaat.
    @van de flat springen:
    Kim, seriously: Leer je beheersen. Je kan niet zomaar boem van een flat afspringen alleen maar omdat het even fout gaat? Er zijn sowieso heel veel mensen die van je houden en er kapot van zullen zijn, en daarbij: Je moet nog zoveel meemaken meid! Je moet nog vriendjes krijgen, trouwen, een succesvolle cariere krijgen, reizen, naar wedstrijden van Barcelona, Inter, Utrecht, weet ik veel wat, kinderen krijgen enzovoorts! Geef dat nou niet allemaal op en houd je gewoon aan die gedachte vast!
    @je hyves foto:
    Dat soort mensen zijn gewoon kinderachtig, maar het is de truc je daar niets van aan te trekken. 9 van de 10 keer zijn dat soort mensen gewoon aandachtsgeil en voelen ze zich stoer als ze dat schrijven. Bij dat soort mensen moet je gewoon terugkaatsen en van je afbijten, sowieso dat ze oprotten. Ten slotte is jou karakter sowieso al duizend maal minder verrot als het zijne: En daarbij- Wat weet hij nou van schoonheid? Waarschijnlijk loopt hij alleen te geilen op van die mislukte graatmagere modellen, en ja daar steekt ieder normaal meisje nogal mager bij af.

    Geloof me Kim: je bent geweldig zoals je bent en waag het niet om ooit nog zo negatief over jezelf te denken of ik neem persoonlijk de trein naar je huis om je te halen en dan leg ik je aan de ketting, voer je pizza en dring je net zo lang Wesley-plaatjes op tot je naar me luistert.

    Amen.


    Hope goes lost but never dies.

    Amber, Anne en de andere WAG's; jullie hebben geen idee hoe erg jullie mij met deze woorden er door heen slaan. Maar ik wil wel dat jullie eerlijk zijn. Echt eerlijk, als ik vraag of ik lelijk ben.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Tango schreef:
    Amber, Anne en de andere WAG's; jullie hebben geen idee hoe erg jullie mij met deze woorden er door heen slaan. Maar ik wil wel dat jullie eerlijk zijn. Echt eerlijk, als ik vraag of ik lelijk ben.

    Waarom zou ik liegen? Zo ben ik niet, dat weet je.

    Ja, ik ken knappere meisjes maar zo blijf je doorgaan: Er zal altijd iemand knapper zijn dan de knapste persoon die je kent. Maar als je jezelf met hen gaat vergelijken ga je eraan kapot. Kim, ik vind je echt knap.

    En stop nou met twijfelen aan jezelf en aan mijn woorden. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Oké, dan ga ik zo even spammen met Robin van Persie (zin in)
    en dan slapen. Ik voel me serieus een stuk beter! En vrolijker!
    Deze dingen maken me gewoon een stuk sterker.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.



    Just posting some luffff :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Gery lijkt daar best wel zwanger eigenlijk..
    Als je het zo bekijkt is het best raar HAHA.
    Gery is zwanger en Lio is de papa.

    Okee ik lijk net Malissa nu HAHA


    Hope goes lost but never dies.