• om in de top 5 te staan. Deze verhalen zijn gewoon echt goed geschreven. Bij de meeste Bieber stories gaat het van: "Oh het is Bieber dus dat is altijd goed *kudo knop*". En trouwen, eerst waren eht altijd de Bieber-stories die in de top 5 stonden waar heel veel gek van werden. Nu is het de beurt aan de andere.
    Niet alleen Bieberstories verdienen het en zijn goed, ook andere.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 15:46 ]


    Forever.

    Idd! ^.^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Toch is het meerendeel JB. Maarja, je hebt wel gelijk


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    That's right gurl (krul)


    Olive

    Amen, maar helaas zijn er altijd wel mensen die zich ergens aan ergeren. En ik vind het niet erg, maar als het te 'groot' word, raak ik geirriteerd en ga ik er iets van zeggen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jullie zijn irritant. (cat) Lok het nu niet zo uit zeg, gewoon over ophouden.


    Your make-up is terrible

    Tuurlijk. Verhalen staan heus niet in de top, als ze het eerlijk doen en niet vals spelen, omdat ze slecht zijn. (: Ze verdienen het ook echt wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat goed geschreven verhalen het verdienen om in de top 5 te staan. Heeft helemaal niks te maken met of het Justin Bieber, HP of 16+ is. En ik erger me er altijd een beetje aan als het gaat van 'dat type verhalen verdient het in de top 5 te staan'. Ik vind dat je beter kunt zeggen dat goed geschreven verhalen dat verdienen. En dat moge dan toevallig 16+ verhalen zijn, maar het feit dat het 16+ is, betekent niet meteen dat ze het verdienen in de top 5 te staan. Ze staan daar natuurlijk voor een reden, dus ze zullen ongetwijfeld goed geschreven zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat goed geschreven verhalen het verdienen om in de top 5 te staan. Heeft helemaal niks te maken met of het Justin Bieber, HP of 16+ is. En ik erger me er altijd een beetje aan als het gaat van 'dat type verhalen verdient het in de top 5 te staan'. Ik vind dat je beter kunt zeggen dat goed geschreven verhalen dat verdienen. En dat moge dan toevallig 16+ verhalen zijn, maar het feit dat het 16+ is, betekent niet meteen dat ze het verdienen in de top 5 te staan. Ze staan daar natuurlijk voor een reden, dus ze zullen ongetwijfeld goed geschreven zijn.
    ^^ +1


    Life is hard and then we die

    Het gaat niet om wat voor story het is het gaat er om of ie goed is. Die story's zijn goed dus ja ze horen er in.
    Elke story die goed is moet er in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat goed geschreven verhalen het verdienen om in de top 5 te staan. Heeft helemaal niks te maken met of het Justin Bieber, HP of 16+ is. En ik erger me er altijd een beetje aan als het gaat van 'dat type verhalen verdient het in de top 5 te staan'. Ik vind dat je beter kunt zeggen dat goed geschreven verhalen dat verdienen. En dat moge dan toevallig 16+ verhalen zijn, maar het feit dat het 16+ is, betekent niet meteen dat ze het verdienen in de top 5 te staan. Ze staan daar natuurlijk voor een reden, dus ze zullen ongetwijfeld goed geschreven zijn.

    Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik noemde 16+ Omdat ik dáár berichtjes overkreeg dat ze er gek van werden (:


    Forever.

    Assassin schreef:
    Jullie zijn irritant. (cat) Lok het nu niet zo uit zeg, gewoon over ophouden.


    It's time to be happy again.

    Ik zou zelf ook nooit zeggen dat ze het niet verdienen. Ik vind het alleen nogal lastig dat er op een site voor alle leeftijden bijna alleen maar 16+ stories in de top 5 staan.
    Maar goed, dat zal ook wel weer voorbij gaan (krul)


    effort never betrays you

    Indedaad :) Het zijn prachtige verhalen!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dreamwalker schreef:
    Ik zou zelf ook nooit zeggen dat ze het niet verdienen. Ik vind het alleen nogal lastig dat er op een site voor alle leeftijden bijna alleen maar 16+ stories in de top 5 staan.
    Maar goed, dat zal ook wel weer voorbij gaan (krul)

    Maar nu zeg je zelf dat dit een site is voor álle leeftijden. Dus ook 16+
    Ik kan wel begrijpen dat sommige dat irritant vinden maar ook niet iedereen is fan van Justin Bieber of Harry Potter? Dan zouden ze voor elk soort verhaal een aparte top 5 moeten maken..


    Forever.