• Het is meer een topic voor de meiden. Niet dat de jongens het nu niet mogen lezen (:

    Drie weken geleden was ik voor de laatste keer ongesteld, een even lange periode zoals altijd. Maar het weekend na de week van mijn menstruatie bleef ik bloedingen hebben. Geen normale kleur, de ene dag was het rood/roze en een andere dag bruin/heel erg donker bruin. Ik had dan wat opzoekingen gedaan, maar normaal gezien is het niets schadelijks als het niet lang aanhield. Nu zijn we ondertussen twee weken later en heb ik dat nog steeds. Een dag eens heel weinig, maar andere dag ook heel veel. En nu heb ik weer opzoekingen gedaan en ben ik mezelf echt wel bang aan het maken. Ik heb al van alles gelezen, van poliepen in de baarmoeder, baarmoederhalskanker tot zwanger zijn. En nu ben ik echt wel bang ;s Vanavond ga ik sowieso vragen aan mijn moeder om een afspraak te maken bij de gynaecoloog. Maar ik vroeg me af of iemand dit ook wel eens heeft gehad? En dat die persoon me eventueel wat gerust kan stellen? Want ik ben echt bang voor baarmoederhalskanker of iets ernstigs zoals dat.

    Danku om het te lezen alleszins (:
    x

    Edit: Het is normaal gezien onmogelijk om zwanger te zijn, want het weekend na mijn menstruatie had ik dat al en heb ik geen seks gehad. En in de periode van mijn menstruatie ben ik 1. al niet vruchtbaar en 2. hebben we ook geen seks gehad. Toch niet dat ik me herinner.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet bang zijn,het meeste wat je op internet keest is onzin. En het heeft geen zin om je nu bang te laten zijn.
    Ik heb geen idee wat het kan zijn,maar de dokter zou het wel weten.
    Geen zorgen dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Owh dat is idd heel eng. Ik hoop dat die gynaecoloog je kan helpen!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee, ik heb zoiets nog nooit gehad.
    Maar je moet inderdaad maar een dokter opzoeken. En blijf rustig, want er is geen reden om in paniek te raken. Wacht gewoon op het oordeel van de dokter. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou niet weten wat het is, die nabloeding heb ik ook soms, maar nooit heel lang,maar 1 dag ofzo. Hopelijk kan de gynaecoloog je helpen!

    Zelf heb ik dit ook gehad, maar ik zocht er niets achter, het is vanzlf gestopt.
    Je nu druk gaan maken heeft geen zin, zet het van je af, en gewoon wachten op wat de dokter zegt, lijkt me het best :Y)

    MarleentjeJR schreef:
    Zelf heb ik dit ook gehad, maar ik zocht er niets achter, het is vanzlf gestopt.
    Je nu druk gaan maken heeft geen zin, zet het van je af, en gewoon wachten op wat de dokter zegt, lijkt me het best :Y)

    Ja wel, ik zou het ook gewoon met rust laten en wachten tot het zou stoppen. Maar mijn vriend zit ook wat te pushen om naar de dokter te gaan.. En na zo'n dingen te hebben gelezen, maak ik me ook wel druk

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja wel, ik zou het ook gewoon met rust laten en wachten tot het zou stoppen. Maar mijn vriend zit ook wat te pushen om naar de dokter te gaan.. En na zo'n dingen te hebben gelezen, maak ik me ook wel druk

    Internet is 9 van de 10 keer gewoon één grote berg shit, het is er voor om alles erger, grootser en enger.

    Ah, wees maar niet bang hoor, ga gewoon naar de gynaecoloog toe en dan zul je zien dat het niets ergs is.
    Ik denk dat het gewoon is dat je onregelmatig ongesteld bent en veel bloed verliest, en dat kan verholpen worden met de pil (die heb je in veel soorten en ze zullen heus wel kunnen zoeken welke goed is voor jou) of als je oud genoeg bent met iets van een spiraal (al kan je dan niet zwanger worden in de tijd dat je die hebt, dus als je nog wel van plan bent binnen 5 jaar (zolang kan die erin dacht ik) zwanger te willen worden kan je beter de pil vragen, die schrijven ze ook eerder voor).
    Succes ermee en ik hoop voor je dat 't echt niks ergs is :3


    “Love is a contradiction.”

    Op internet worden dingen vaak inderdaad zwaar opgeblazen. En iedereen kan wel eens last hebben van langdurige afscheiding. Het kan ook zijn dat je ziek bent geweest of een ontsteking hebt gehad en je baarmoeder nu gewoon de extra rotzooi eruit aan het gooien is. Zo'n dingen komen wel vaker voor. Maar als je je zorgen maakt moet je gewoon naar de gynaecoloog gaan. Dan heb je er tenminste naar laten kijken en dan weet je zeker of het wel of niet iets is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Goldilocks schreef:
    Ah, wees maar niet bang hoor, ga gewoon naar de gynaecoloog toe en dan zul je zien dat het niets ergs is.
    Ik denk dat het gewoon is dat je onregelmatig ongesteld bent en veel bloed verliest, en dat kan verholpen worden met de pil (die heb je in veel soorten en ze zullen heus wel kunnen zoeken welke goed is voor jou) of als je oud genoeg bent met iets van een spiraal (al kan je dan niet zwanger worden in de tijd dat je die hebt, dus als je nog wel van plan bent binnen 5 jaar (zolang kan die erin dacht ik) zwanger te willen worden kan je beter de pil vragen, die schrijven ze ook eerder voor).
    Succes ermee en ik hoop voor je dat 't echt niks ergs is :3

    Ik neem de pil al hoor (:
    Toch bedankt! Ik voel me al ietsjes beter :')
    Morgen ga ik een afspraak maken en ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan gaan

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 20:11 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dit heb ik bijna altijd na mijn menstruatie, niks ergs.En bij mij duurt het ook een paar weekjes ;$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik neem de pil al hoor (:
    Toch bedankt! Ik voel me al ietsjes beter :')
    Morgen ga ik een afspraak maken en ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan gaan

    Oh, hm, misschien is die pil dan te licht voor je? Je hebt ook de pil maar dan zo 1 die je ook in je stopweek doorslikt, die hielp bij mij daarvoor heel goed, misschien is die ook wat voor jou?
    Succes alvast, hoop dat je gauw een afspraak hebt en er ten minste vanaf komt!


    “Love is a contradiction.”