Oké ik wordt eventjes heel boos omdat iedreen eens neer kalkt. Kijk eens naar kinderen van gescheiden ouders die worden verwent. Ik ben zelf enig kind. Je krijgt misschien wel iets meer maar er wordt ook veel meer van je verwacht dan dat je zou denken. Want je ouder hebben geen ander kind om trots op te kunnen zijn. Dus wordt je gepushed om alles goed te doen. Als je iets iets minder doet dan heb je meteen de poppen aan het dansen. Ik haal ook gewoon mijn kleding bij de h&m Wtf fuck replay en diesel. Ik steel ook die fiets van mijn vader omdat mijn fiets stuk is. Kan wel om een nieuwe gaan zeuren maar ik krijg hem toch niet voor die paar maanden.
Dus ONEENS.
Trouwens, enig kinderen mogen minder snel dingen dan mensen met broers of zussen. Ben 17 en als ik uit wil, heb ik toestemming nodig. Een vriendin van mij zegt alleen dat ze gaat en komt vervolgens om 3 uur thuis en der ouders worden niet boos. Als ik het flik kom ik het huis niet meer in. Dus zo als al een paar andere zeggen het is een dik cliché.
[ bericht aangepast op 12 april 2011 - 14:16 ]
Love sheds light one the darkest of times