• Warning : Ben je bereid om een zeik verhaal en een zeker LANG bericht te lezen? Dan heb ik veel respect voor je.

    Lang geleden dat ik iets heb verteld over mijn problemen hier op Q, maar nu wil ik wel even wat hulp al is het maar even om mijn hart te luchten.
    Ik vind al sinds november een jongen hartstikke leuk en ik december kwam mijn 'droom' eindelijk uit. Ik had met hem gezoend en hij zei dat hij me hartstikke leuk vondt en dat ik een ander soort meisje was dan zijn vorige vriendin. Ik dus helemaal blij en zo. Maar hij staat op school zowat bekend als Player maar toen ik alleen met hem was, leek hij zo anders enz. Maar omdat ik op een nieuwe school zit sinds dit jaar heb ik natuurlijk ook andere vriendinnen gekregen, eentje(laten we haar vriendin 1 noemen) kende ik daar al van (een paar keer gezien) en ik kon het al gelijk met haar vinden. Ook zij had een jongen die ze hartstikke leuk vond en we praten altijd op msn enz. over hun. Nu heeft hij me best pijn gedaan en ben ik in de klas in het huilen uitgebarsten, die vriendin van me heeft me gesteund enz. Maar vandaag hoorde ik van een andere vriendin uit mijn klas(die in de zomer met hem had) dat zij contact met hem had en dat hij met haar wou zoenen en dat zij zei 'moet je komen geef ik je er een'. Nouja opzich vind ik dat niet erg, maar ze weet dat ik hem leuk vind en dan gaat ze heel leuk en blij vertellen over dat hij haar nog leuk vindt en dat hij met haar wil chillen en zoenen enz. En dat hij 'liever niet' met mij wou zoenen maar met haar. Dus vriendin 1 zei dat ze het naai van haar vondt dat ze het zo blij vertelde, en als hij ooit zo tegen haar zou praten of zou vragen wat ze van hem vond zij daar niet op zou reageren. Ze vond hem altijd lelijk en vond hem vies omdat die altijd adidaspakken aan had. Maarja nu zegt ze net "ja hij heeft aan me gevraagt of ik hem leuk vond en toen zei ik 'ja weet ik niet*msn schaampoppetje*'.En toen had ze gevraagt wat hij van haar vond en hij antwoorden daarop 'niet lelijk'.

    En ik kan me nu wel aanstellen,maar een jarloers gevoel borrelt bij me op joh niet normaal! En ik kan er niet tegen dat zij wel tegen hem praat en tegen mij zegt dat ze nooit tegen elkaar praten(wat dus blijkt van wel)
    En nu voel ik me dik slecht dat ik zo over haar denk >.<


    nogmaals respect dat je dit hebt gelezen

    kusje van de oude zeikerd
    xx

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 21:27 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    heel herkenbaar verhaal. eerst houden ze van je en willen ze je alles geven en blablabla. en dan BAMMM!!!!!!,

    jij verdient beter. een jongen die van je houd en je de wereld wil geven. en die vriendin is geen echte vriendin.

    jij bent 10000000 keer beter.

    Pff wat een gedoe!
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eens ben met raplove hierboven (:
    Succes ermee! <333


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    awhh wel lief van jullie dat jullie naar mijn verhaal hebben 'geluisterd'
    en dat jullie me helpen, met alles jullie ook zeggen!
    <33


    Listen to your heart and your dreams come true ~