• dit klikt misschien heel dom,
    maar ik kan en vind het heel moeilijk om mezelf te zijn op school..
    op shcool ben ik heel rustig en netjes en lief,
    maar ik voel em opgekropt van binnen, ik hou alles binnen me, als ik thuis ben ben ik super hypperactief en bij me andere vrienden naast school ook, maar op school totaal niet.
    en als ik het is probeer dna denk ik meteen: oops was dta niet dom?,, het lukt me niet, ik weet ook niet hoe, ik durf het gewoon niet en me ouders vinden het raar als ik het vertel.
    dus dit moest er effe uit.

    hebben jullie ook moeite met jezelf te uiten?


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik ben overal een andere persoon. In de klas ben ik het rustige meisje, buiten de klas de gestoorde, drukke met domme humor. En bij mijn ouders probeer ik perfect te zijn.
    Maar volgensmij heeft iedereen dat wel?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Meid, iedereen heeft zo een periode mee gemaakt.;)
    Ik denk dat je gewoon nog even opzoek bent naar jezelf. Je zoekt volgens mij nog naar vertrouwen van anderen, en zekerheid.
    Op een dag vind je jezelf, echt waar.;) Zolang je aardig blijft tegen iedereen en geen verkeerde dingen gaat doen, komt alles goed.
    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Nee. Ik ben overal wel mezelf. Ik ben op school slim, serieus en stil. En thuis ben ik dat ook meestal wel =]


    Proud.

    Ik had da vroeger ook..
    In het school zei ik bijna niks, en thuis was ik gwn mezelf hyper en prate :p Maar da is gwn je bent voor niemand meer goed tegenwoordig..


    Stop wishing, Start doing..

    ik niet echt..ik ben supergestoord op school en thuis. naya niet altijd kan ook rustig zijn. maar ik durf gewoon mijn gekke gestoorde rustige en nette ik te zijn.


    Love is the movement <3

    Ik heb daar niet echt last van. Ik ben overal mezelf, dus ik ben ook overal veels te druk, haha :'D

    Cassidy schreef:
    Ik ben overal een andere persoon. In de klas ben ik het rustige meisje, buiten de klas de gestoorde, drukke met domme humor. En bij mijn ouders probeer ik perfect te zijn.
    Maar volgensmij heeft iedereen dat wel?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cassidy schreef:
    Ik ben overal een andere persoon. In de klas ben ik het rustige meisje, buiten de klas de gestoorde, drukke met domme humor. En bij mijn ouders probeer ik perfect te zijn.
    Maar volgensmij heeft iedereen dat wel?

    the same here ^^


    T O K I O H O T E L < 3