Onze lesserooster veranderd nog ongeveer iedere week :'D Maar deze week ben ik er al blijer mee dan vorige week ^^ Van 2 achtste lesuren naar 1tje gegaan! x'D
nu heb ik gelukkig niet meer elke dag gym:D nu hebb ik maandag-woensdag&vrijdag 1 uur gym en dinsdag 2 blokuur gym...
EN.... Engels is van ons rooster:O tijdelijk:O raar eigelijk
nu is mijn rooster
1ste tot 7de
2de tot 6de
1ste tot 6de
2de tot 7de
1ste tot 6de (7de is alleen gesprekken)
1ste = 8:10
2de = 9:00
6de = 14:00
7de = 14:50
maar wij hebben ook geschijden lessen
Techniek en verzorging
bij verzorging moet je maandag 1ste 2 uur bio/verz.
3de&4de uiterlijkeverzorging
dinsdag 1ste uur vrij:D 2de uur informatica
woensdag 1ste 2 uur tekenen 3de&4de huishoudskunde
donderdag: 6de&7de handvaardigheid
vrijdag 1ste 2 uur bio/verzorging
laast hadden we uitval hadden we meteen 3 uur onze mentor achterelkaar voor nederlands-mentorles&levenbeschouwing
k*t rooster heb ik gwoon, elke 10 weken ander, maar echt, zoo niet leuk..
Maandag 10.15-14.00 [3uur thuis.
dinsdag 8.30-14.45 [half4 thuis.
woensdag 8.30-14.45 [half4 thuis.
donderdag 10.15-16.30 [ half6 thuis!!
vrijdag 8.30-15.45 [half5 thuis.
K ga dus met de trein, dus moet dan ook nog eens 3 keer om kwartover 6 men bed uit, echt een niet zo'n leuke rooster, maar de lessen en klas is wel weer leuk
Nee...
Ik heb die maandag meteen 8 uur. Omdat ik extra Engels heb (Moeilijker)... En het is zó mega saai... En maandag heb ik allemaal saaie vakken. Maar de dinsdag maakt alles weer goed. 1e uur vrij (Als de hulplessen wel zijn afgelopen) daarna 2 uur techniek. En het laatste uur muziek. Nja, Dinsdag is chill.. Ben ik altijd hyper. x3
Ik heb maandag het 2e tot en met het 4e, maar ik moet er net zolang voor reizen. Dinsdag, woensdag en vrijdag het 1e tot en met het 8e, en donderdag ben ik vrij. Het valt dus wel mee..