• Ik zat te denken om van ieder liedje van Tokio Hotel een Stand Alone te maken.. Nou zijn mijn vragen:

    Is dit een goed, orgineel idee?

    Zouden jullie ze maken?

    Willen jullie het liedje dat jullie het mooist vinden hier neerzetten zodat ik een beetje het idee heb welke ik eerst moet maken?


    Dankjeeh als je antwoord! (A)
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja leuk :]

    Ja leuk :]


    Van welk liedje het eerst?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaah, goedd idee, zo zijn er al gemaakt vn andere liedjes bevoorbeeld, ma, maak er in ieder geval Géén van Spring Nicht/Don't Jump, want zo zijn er al véél op gebaseerd ^^ Pak GEH of LOVE IS DEAD of ICH BIN NICHT ICH fsoo ^^ Daar denkik da er nog geen vn zijn ;)


    007

    ja super leuk,
    ik zou springnicht doen of reden
    dat vind ik de mooiste


    So Wrong, It's Right <3

    (...)

    Van welk liedje het eerst?
    ik ben niet goed in kiezen x']

    Leuk ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Ja, lijkt me echt cewl!
    Maar zoek wel orginele,
    er zijn al zoveel liedjes waar stand alone's op zijn gemaakt -.-

    idd leuk idee ^^


    when words fail, music speaks.

    ja, heel leuk!
    ik zou Geh ofzo pakken..
    ik wil 'm in ieder geval zeker maken als hij af is; dus geef me maar bericht ;#

    Ja sprr goed idee vn Spring Nicht mss ??

    laat m maar wete wnr de eerste af is


    A. ikmisje.

    Nog meer mensen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    De eerste is er!

    http://www.quizlet.nl/quiz/216720/ltfont-colorblackgtich-bin-nicht-ichltfont-colorblackgt-/


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Waarom vraagt iedereen steeds mening? [/is zelf ook zo ^^] Doe maar (: lijkt me leuk, en wil wel eens lezen!


    -

    Waarom vraagt iedereen steeds mening? [/is zelf ook zo ^^] Doe maar (: lijkt me leuk, en wil wel eens lezen!


    Omdat ik me af vroeg of dit orgineel was of niet, want anders vind ik het niet leuk om iets te maken dat al ongeveer bestaat. :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik zou SCHREI doen.x] Als je een beetje op de betekenis let, dan kun je daar zo een stand alone van maken. De meeste mensen, die het liedje 1 keer hebben gehoord, en niet op de tekst hebben gelet, denken dat ze iets ruigs of weet ik veel wat roepen.x] En dat is het leuke eraan ^^


    ok