• Ja een moeilijke vraag. Maar ik heb na lang nadenken heb ik mijn lijstje voor elkaar gekregen:
    1. Bonte weekend (judokamp). Mijn aller laatste. We hadden een dropping en ze hadden ons een fles cola mee gegeven. Maar de bekertjes waren ze vergeten. Dus we dronken met zijn alle uit 1 fles. De sfeer was gezellig en iedereen lachte.

    2. Gisteren. Er was een feest. We zaten heel gezellig bij elkaar. We lieten een wensbalon op en deden alle een wens. We gingen uit eindelijk met bijna iedereen onder een grote warme deken omdat het zo koud was.

    3. Judokamp, een of ander stom spel. Maar ik daar dat spel leerde ik twee jongens kennen. En dat zijn nu hele goeie vrienden


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Werkweek Parijs van 2jaar geleden. Daar heb ik mijn beste vriendin ontmoet!
    2. 8 januari, toen had ik Dagmar eindelijk gemeet.
    3. De concerten van Tokio Hotel
    4. De dag dat ik Lynn ooit ga meeten

    Ik doe er en 4 bij, want dat is een toekomst iets. Hoop ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    1. Het moment dat ik voor het eerst Harry Potter ging lezen (A)
    2. Het moment dat ik Twilight ging kijken en gelijk daarna lezen terwijl ik het daarvoor niet kon was ik gelijk verslaafd (A)
    3. Dit Geweldige weekend op scouting zo gezellie liedje geschreven nachtspellen gedaan leiding gepest niet geslapen de jongenstent ingegaan omdat de meidentent saai was. (leiding en 1 ander meisje...) en toen midden in een heel erg stinkend deogevecht terecht gekomen. Toen de hele stad doorgelopen door foto's en toen naar het zwembad gelopen en gaan zwemmen (en dat is een pokke end) en toen fikkie stoken en 2 zakken marsmellows eten weer een bijna slapeloze nacht gehad met borrelnootjes :P nouja in iedergeval het wasd GEWELDIG maar het kamp gaat zo veel btr worden 1 Hele week met al die weirdo jongens en 1 ander meisje :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    HAMMERTIME schreef:
    1. Elk kamp of overnachting die ik met scouting heb gehad. Mijn patrouille (nouja hoe die eerst was) zijn allemaal heel goede vriendinnen van mij. Ik denk dat ik als beste kamp toch wel de Regionale Scouting Wedstrijden van 2010 zou kiezen. Toen keek iedereen zo naar ons op, omdat wij op de ene of andere manier met onze handen in onze zakken scouting Boxtel van hun eeuwige troon afstootten met hun 1e, en 2e plek, en we hadden het ook nog eens ontzettend leuk. En alle complimentjes ontvangen toen de uitslag bekend was gemaakt en de trots, was natuurlijk helemaal awesome (A)
    2. Toen we aan het begin van dit jaar met school naar Parijs gingen, met de mensen die daar voor hadden gekozen. We hadden een kleine, heel chille groep, en de sfeer was echt leuk.
    3. Toen deze zomer voor het eerst in jaren al mijn broers en zussen weer samen waren. Dat was echt een geweldige dag, aangezien we met z'n allen zwaar gestoord zijn.

    RSW YEAAAAAAAAAAA cool he wij waren 3de net niet naar Lsw D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    1). Mijn zomervakantie in 2007 in Frankrijk. Die was gewoon de beste ever, supergezellig en heb hele leuke mensen leren kennen.
    2). Walibi in groep 7. Het regende, mijn lippen waren bijna zwart van de kou, ik kon niks meer vasthouden, zo erg waren mijn handen aan het bibberen. Maar het was zo leuk en gezellig!
    3). Toen ik te horen kreeg dat ik toch naar de school waar ik nu op zit mocht, nadat ik was uitgeloot.
    4). Dat ik Quizlet heb ontdekt en zoveel lieve mensen heb leren kennen.
    5). Dat mijn vader weer uit het ziekenhuis mocht, nadat ie een MS aanval kreeg op zomervakantie in Frankrijk

    En meer kan ik even niet verzinnen :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    -een zomeravond dat ik ondersteboven uit mijn raam hing, en besefte dat ik eindelijk, na 14 jaar, vrienden had.
    - Taylor Swift concert
    - idk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1. De dag dat ik te horen kreeg dat ik toch geslaagd was voor mijn HAVO diploma.
    2. Toen ik eindelijk met hem zoende :) (cliche?)
    3. TH concert goffertpark nijmegen met mn liefste chickies, en toen iedereen met Alex op de foto wou omdat ze zoveel op Tom leek XD.

    XxTaraxX schreef:
    (...)
    RSW YEAAAAAAAAAAA cool he wij waren 3de net niet naar Lsw D:

    Oeh, that sucks big time :/
    Wij zijn vorig jaar naar de LSW geweest n_n
    Bij welke regio zit je?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    1. Het feit dat ik koos om niet bij mijn vriendinnen uit de eerste te gaan slapen op brugklaskamp maar bij andere meiden die nu mijn vriendinnen zijn (:
    2. De hele dag Parijs met al mijn vriendinnen.
    3. Dat ik er voor heb gekozen om bij scouting te gaan en dat ik daar nooit meer spijt van heb gehad omdat ik daar goede vrienden heb gemaakt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    1. de enige keer dat mijn oma niet verdrietig was en depresief en toen was het hartstikke leuk. Laatste keer dat ik haar zag voor de dood ging
    2. toen ik met mn beste vrienden naar Efteling ging
    3. toen we naar Afrika gingen

    ik heb er echt heel veel, gelukkig (:


    Rainbows on my staircase ~

    Defensive schreef:
    1. Het kamp naar Edinburgh waar ik vorig jaar ben geweest: het was een geweldige tijd en ik heb nog steeds met veel mensen van het kamp contact.
    2. Vorig jaar zomer in Italië, toen ik samen met de jongen op wie ik op dat moment smoorverliefd was op een bankje zat en hij me de sterrenbeelden aanwees die zichtbaar waren.
    3. Meerdere momenten die allemaal stuk voor stuk fantastisch waren, met vriendinnen of andere mensen die heel dicht bij mij staan.


    Aahw wat lief

    diamonddrug schreef:
    ik heb er echt heel veel, gelukkig (:

    1. Het moment dat ik en mijn vriend één jaar samen waren.
    2. En het zijn er zo veel meer

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 19:27 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right