• Ja een moeilijke vraag. Maar ik heb na lang nadenken heb ik mijn lijstje voor elkaar gekregen:
    1. Bonte weekend (judokamp). Mijn aller laatste. We hadden een dropping en ze hadden ons een fles cola mee gegeven. Maar de bekertjes waren ze vergeten. Dus we dronken met zijn alle uit 1 fles. De sfeer was gezellig en iedereen lachte.

    2. Gisteren. Er was een feest. We zaten heel gezellig bij elkaar. We lieten een wensbalon op en deden alle een wens. We gingen uit eindelijk met bijna iedereen onder een grote warme deken omdat het zo koud was.

    3. Judokamp, een of ander stom spel. Maar ik daar dat spel leerde ik twee jongens kennen. En dat zijn nu hele goeie vrienden


    "Ignite, my love. Ignite."

    1.signeersessie van Ian Thomas
    2.28 oktober (eerste kus met mijn lief ex)
    3.de dag dat we digitale tv kregen xD

    1. Mijn vakantie in London met mijn vader
    2. Toen ik mijn eerste Ipod kreeg
    3. Toen ik hoorde dat we naar de musical Joseph gingen :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    1. De concerten van McFly (20-09-2009) & van You Me At Six (02-06-2009/05-10-2010), omdat dat de beste concerten zijn geweest waar ik bij ben geweest
    2. Het moment dat ik hoorde dat ik nog een nichtje kreeg (4 jaar geleden of zo)
    3. Op het podium staan met het schoolkoor, was echt een vette ervaring :')


    Destroy what destroys you.

    1. Mijn eerste dag op de middelbare school
    2. De eerste keer dat ik meedeed aan een wedstrijd paardrijden
    3. Toen ik eindelijk uitvond dat mijn toenmalige 'BFF' een bitch is


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    - dat ik te horen kreeg dat ik aangenomen was op mijn middelbare school.
    - op vakantie met mijn vader naar kreta
    - de goede tijden die ik beleefd heb met mijn opa.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Oh, mijn nummer 1 herinnering is toen ik gebeld werd met het nieuws dat ik geslaagd was voor HAVO. Ik was echt zo blij toen, vooral omdat ik het niet had verwacht.


    As travars

    1. Relatie met mijn ex
    2. Tokio Hotel fase haha
    3. De rest (:


    -

    1. 2009, het meest toffe jaar waarin ik zoveel plezier heb gehad met vrienden.
    2. 2009, alweer. Ik leerde toen mijn vriend kennen, en daarmee heb ik nog steeds iets.
    3. 2007 t/m 2009 -> Toen ik Tokio Hotel fan was heb ik zo veel geleerd, meegemaakt, gedaan. Ik had zoveel plezier, niet normaal gewoon.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 18:53 ]


    your eyes are like stars in the night.

    1. Toen mijn vriendje me voor het eerst zoende.
    2. Toen mijn neefje Pepijn werd geboren.
    3. Toen ik mijn vriendje zag spelen met zijn zusje. (strange, I know)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Goh, 'k weet niet goed :'D. 'k weet wel dat ik het een geweldig moment vond toen ik iemand op school had leren kennen die ook op ballet zat en waarmee ik toen goeie vriendinnen mee ben geworden :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1. Toen Finn geboren werd.
    (tussen één en de rest is heel veel ruimte ;D)
    2. De eerste kus met mijn vriendje.
    3. heel veel anderen (:


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    1. concert Justin Bieber
    2. mijn tijd op de basisschool
    3. -


    <3

    1. Vorig jaar Londen. We waren met school voor een week en ik ging vooral met vrienden om daar dus. We kregen best veel vrijheid en we gingen ook met iedereen pingpongen elke avond, shoppen, karaoke etc. Dat was gewoon echt super! :9~
    2. Toen ik als verjaardagscadeau kaartjes voor All Time Low kreeg vorig jaar. Mijn vader nam me toen mee naar dat concert en dat was mijn allereerste concert ooit.
    3. Zo veel nog. (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 19:05 ]

    1. Elk kamp of overnachting die ik met scouting heb gehad. Mijn patrouille (nouja hoe die eerst was) zijn allemaal heel goede vriendinnen van mij. Ik denk dat ik als beste kamp toch wel de Regionale Scouting Wedstrijden van 2010 zou kiezen. Toen keek iedereen zo naar ons op, omdat wij op de ene of andere manier met onze handen in onze zakken scouting Boxtel van hun eeuwige troon afstootten met hun 1e, en 2e plek, en we hadden het ook nog eens ontzettend leuk. En alle complimentjes ontvangen toen de uitslag bekend was gemaakt en de trots, was natuurlijk helemaal awesome (A)
    2. Toen we aan het begin van dit jaar met school naar Parijs gingen, met de mensen die daar voor hadden gekozen. We hadden een kleine, heel chille groep, en de sfeer was echt leuk.
    3. Toen deze zomer voor het eerst in jaren al mijn broers en zussen weer samen waren. Dat was echt een geweldige dag, aangezien we met z'n allen zwaar gestoord zijn.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 18:59 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ehm, ik heb/weet er niet echt veel.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley