• Ja een moeilijke vraag. Maar ik heb na lang nadenken heb ik mijn lijstje voor elkaar gekregen:
    1. Bonte weekend (judokamp). Mijn aller laatste. We hadden een dropping en ze hadden ons een fles cola mee gegeven. Maar de bekertjes waren ze vergeten. Dus we dronken met zijn alle uit 1 fles. De sfeer was gezellig en iedereen lachte.

    2. Gisteren. Er was een feest. We zaten heel gezellig bij elkaar. We lieten een wensbalon op en deden alle een wens. We gingen uit eindelijk met bijna iedereen onder een grote warme deken omdat het zo koud was.

    3. Judokamp, een of ander stom spel. Maar ik daar dat spel leerde ik twee jongens kennen. En dat zijn nu hele goeie vrienden


    "Ignite, my love. Ignite."

    1.Ski-GWP naar Italië vorige week
    2.Lady Gaga Concert!!!! 22-11-10 was echt amazing
    3.Die da zal nog moeten komen denk ik


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    1. Mijn vakantie naar Schotland. Eindelijk naar huis.
    2. Het feest van mijn broer. Ik spendeerde toen een hele nacht samen met de jongen die ik leuk vond en hij liet me weer gewild voelen.
    3. Het moment dat mijn vriendje me voor het eerst kuste. Hij had me meegenomen naar de dijk, omdat hij het zo speciaal mogelijk wilde maken.

    Het gebeurde in deze volgorde in de tijdbalk, niet dat het een belangrijker was dan het andere.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 12:16 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    - 2 juli 2010
    - 1 januari 2011
    - Zomer 2006, in Laos. We zaten bij de rivier, je hoorde overal apen & vogels krijsen, de zon ging net onder en toen bedachten we ons dat het die dag precies 5 jaar geleden was dat er kanker bij mijn moeder was geconstateerd, en ze was nu dus officieel genezen.


    It's time to be happy again.

    - Eum, toen ik All Time Low ontmoette. ;D
    - Toen ik op schoolreis was en de helft van de nacht heb liggen lachen om 'de derde tepel'
    - Toen ik Isabel voor het eerst zag :'D

    -Mijn eerste concert.
    - Die keer dat ik met mijn beste vriendin naar Disney ging, t was een geweldige dag.

    Oké, ik ga ook even een nuttigere reactie plaatsen.

    ~ Installatiekamp bij de explorers, vorige maand. De sfeer was perfect, wij zijn echt een hele bijzondere speltak. Iedereen kan het geweldig goed met elkaar vinden.
    ~ ExAct 2010. Dat was zó leuk en ik heb zulke leuke mensen ontmoet daar!
    ~ Vorige zomer (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    euh.. ik heb geen echte top 3, dat veranderd steeds volgensmij :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    1.Op vakantie in een restaurant en de lichten uitvielde dus we moesten eten
    in het donker ( De sfeer was gezelig)
    2.de trouw van mijn broer
    3.de dag dat ik fan van de Jobros werd :Y)

    1. Het Jonas Brothers concert op 13-11-2009
    2. Afgelopen Sinterklaas die ik met al mijn vriendinnen vierde, we bij mij thuis bleven slapen en de hele nacht door zingen
    3. Toen mijn vriendje voor het eerst zei: Ik hou van je(H)

    niet op volgorde ofzo


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    1. de dag dat ik hoorde dat ik over mijn astma was gegroeit:D (bij mij betekent dat dus dat ik veel dingen weer kan)
    2. toen ik hoorde dat ik over mijn allergie voor honden was gegroeitxD
    3. dat ik naar londen ga me vriendinnen:D (en school dan maar dan tochxD)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    1. Het verjaardags feestje van Nerveus. Ik en mijn (ex)bff gingen speciaal voor hem een party organisteren. We gingen taart bakken en hadden slingers opgehangen. En toen waren we een ingrediënt vergeten. Dus gingen we naar de supermarkt. Maar we hadden feest mutsen gemaakt van kranten, en op de punt hadden we strikjes gedaan, en op de voorkant een foto van hem. En met die mutsen op gingen we door de supermarkt lopen. Zo geweldig!
    2. De dag dat ik hoorde dat mijn ouders niet gingen scheiden en dat ze het nog wilde proberen met elkaar. Ze zijn nu nog steeds bij elkaar! Dus dat was echt een opluchting voor me.
    3. De dag dat ik Damon ontmoette. In een korte tijd zijn we echt hele goede vrienden geworden. Ik wil hem niet meer kwijt. Hij is echt een deel van mijn leven geworden. En we hebben het gewoon altijd erg gezellig en hij is super lief.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    1. Toen ik mijn familie na 11 jaar terugzag.
    2. Toen ik ontslagen was uit de kliniek.
    3. Toen mijn ouders op het punt stonden om te scheiden, maar besloten om het toch nog eens te proberen.


    Olive

    1) Mijn week in Italië met uitwisseling vorig jaar. Daar verlang ik echt hard naar terug.
    2) 4 maart, mijn eerste TH concert.
    3) De tweede keer in de tweede klas plus de derde klas. Die twee jaren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1. Brugklaskamp. Meligheid met mijn Schawties.
    2. Het redden van een leven van zo´n vrouw van 58
    3. Amy (M´n kat) toen ze werd geboren.


    Firm believer of all that is magic

    1) De vroegere kerstdagen met familie
    2) In Frankrijk om 5uur 's nachts samen met mijn nichtjes kijken naar de sterren en de mont ventoux.
    3) Teveel momenten,dat ik niet kan kiezen.