• Jaaaaaa daar ga ik heen XD In een paar bioscopen in Nederland gaan ze potc 1, 2, 3 en daarna de 4e achterelkaar laten zien. Ik ben sinds mijn 10e of zo helemaal gek van alles dat met Johnny Depp te maken heeft, en toen ik dit hoorde ging ik echt uit mijn dak ^^ Het begint om 3 uur 's middags en gaat tot diep in de nacht door, en de dag erop heb ik weer school dus ik weet niet of ik het uit ga houden. Ik vind 3 namelijk een beetje te lang duren en ik heb een unlimited pas dus ik hoef voor deel 4 (die een dag of 2 later uitkomt) niet te betalen ^^

    Maar oh my gosh. Ik ben zó blij. Je wilt niet weten O_O

    Edit: Het is op 17 mei, een dinsdag. Dus koop je kaartjes schnell! 8D

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:28 ]


    Caution first, always.

    Springfield schreef:
    (...)
    Ik ben nu ook niet meteen weg van Elizabeth en Will, maar zij maken er nu echt deel van uit... Ik mis hen er dan echt in.
    Maargoed, zolang m'n geliefde Captain Jack Sparrow erin zit maakt het niet erg veel uit! :'D Maarja, lolz. Zou maar weird zijn moest die hoofdrol er niet meer inzitten. :')

    Haha, inderdaad. Johnny zou Jack nog voor niks spelen. Hij vind hem zo leuk om te doen! ;D


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad. Johnny zou Jack nog voor niks spelen. Hij vind hem zo leuk om te doen! ;D

    Uhu, hij mist hemzelf zo dat 'ie er een tattoo van liet zetten. :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Uhu, hij mist hemzelf zo dat 'ie er een tattoo van liet zetten. :D

    Oh gosh. Ik werd echt helemaal gek op hem toen ik nog geen woord Engels verstond. Ik had geen idee wat er in die interviews gezegd werd, en zo. En in de tussentijd heb ik zoveel andere acteurs ontdekt, en toch zal Johnny altijd mijn lievelings blijven ;D


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Oh gosh. Ik werd echt helemaal gek op hem toen ik nog geen woord Engels verstond. Ik had geen idee wat er in die interviews gezegd werd, en zo. En in de tussentijd heb ik zoveel andere acteurs ontdekt, en toch zal Johnny altijd mijn lievelings blijven ;D

    Inderdaad, hij was ook mijn allereerste internationale idool. Lolz, een acteur zal ook wel een idool zijn zeker? Naja, in alle geval, hij is en blijft mijn favo acteur!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Inderdaad, hij was ook mijn allereerste internationale idool. Lolz, een acteur zal ook wel een idool zijn zeker? Naja, in alle geval, hij is en blijft mijn favo acteur!

    Same here ;D En hij is ook zo aardig! Al die dingen die hij doet voor mensen. Sommige dingen die ik over hem lees zijn zo lief! ;D


    Caution first, always.

    Ik moet daar heen!!
    het zou natuurlijk wel weer zijn dat dat dan weer niet in mijn bioscoop gebeurt*tuurlijk* "-.-


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Remington schreef:
    Helaas op moment alleen nog maar in enkele Pathé bioscopen en op een dinsdag, k zal dan een slaapplek moeten zoeken en twee dagen vrij moeten vragen, geen idee nog of k ga xD


    Maar jij weet allang, dat als je besluit te gaan, je met mij zal gaan 8D
    Haha, ik wist het al, it's awesome.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.