• Jaaaaaa daar ga ik heen XD In een paar bioscopen in Nederland gaan ze potc 1, 2, 3 en daarna de 4e achterelkaar laten zien. Ik ben sinds mijn 10e of zo helemaal gek van alles dat met Johnny Depp te maken heeft, en toen ik dit hoorde ging ik echt uit mijn dak ^^ Het begint om 3 uur 's middags en gaat tot diep in de nacht door, en de dag erop heb ik weer school dus ik weet niet of ik het uit ga houden. Ik vind 3 namelijk een beetje te lang duren en ik heb een unlimited pas dus ik hoef voor deel 4 (die een dag of 2 later uitkomt) niet te betalen ^^

    Maar oh my gosh. Ik ben zó blij. Je wilt niet weten O_O

    Edit: Het is op 17 mei, een dinsdag. Dus koop je kaartjes schnell! 8D

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:28 ]


    Caution first, always.

    ow my goosh.
    wanneer is dat?


    Trust me. I'm the doctor

    Omfg, dat is vet lang! o_O''' Alle 3 de films xd Alleen de 3e is al 2,5 uur geloof ik xo Wel veel plezier 8D (Als je je afvraagt waarom je tas zo zwaar is die dag, dat is omdat ik erin verstopt zit ;))


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg! Dat wil ik oook! :'D

    Dude, wanneer is dat? O_o


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is awesome, wil ik ook! D:

    Veel plezier! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is super vet!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hahahah een vriendin van mij wilde dat misschien ook doen :')
    Lijkt me wel vet!


    As travars

    Helaas op moment alleen nog maar in enkele Pathé bioscopen en op een dinsdag, k zal dan een slaapplek moeten zoeken en twee dagen vrij moeten vragen, geen idee nog of k ga xD

    OMG! Waar en wanneer? vet!n:9~


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Het is op 17 mei, een dinsdag XD


    Caution first, always.

    Da's ongezond, dude! Wil je ook niet weten..
    Ik ben ook fan van Johnny Depp en helemaal weg van POTC, maar ik ga gewoon wachten tot het in de bioscopen speelt.
    Ik vrees er zelfs voor dat de 4de trouwens de minst goede van de hoop zal zijn..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Da's ongezond, dude! Wil je ook niet weten..
    Ik ben ook fan van Johnny Depp en helemaal weg van POTC, maar ik ga gewoon wachten tot het in de bioscopen speelt.
    Ik vrees er zelfs voor dat de 4de trouwens de minst goede van de hoop zal zijn..

    Ik denk dat deel 4 een verademing zal zijn. 2 en vooral 3 werden echt een beetje te gek. Deel 4 wordt meer back to basic denk ik en daar hou ik wel van. Laat maar komen. Jack is altijd goed ^^


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Ik denk dat deel 4 een verademing zal zijn. 2 en vooral 3 werden echt een beetje te gek. Deel 4 wordt meer back to basic denk ik en daar hou ik wel van. Laat maar komen. Jack is altijd goed ^^

    Depp wel.
    Maar Sparrow zonder Elizabeth en Will is geen echte POTC, vind ik...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Depp wel.
    Maar Sparrow zonder Elizabeth en Will is geen echte POTC, vind ik...

    Nohh. Ik ergerde me altijd dood aan Elizabeth en Will :'D Als Geoffrey en Johnny maar mee doen, dan vermaak ik me zó erg XD


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Nohh. Ik ergerde me altijd dood aan Elizabeth en Will :'D Als Geoffrey en Johnny maar mee doen, dan vermaak ik me zó erg XD

    Ik ben nu ook niet meteen weg van Elizabeth en Will, maar zij maken er nu echt deel van uit... Ik mis hen er dan echt in.
    Maargoed, zolang m'n geliefde Captain Jack Sparrow erin zit maakt het niet erg veel uit! :'D Maarja, lolz. Zou maar weird zijn moest die hoofdrol er niet meer inzitten. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.