• Ja, iedereen van mijn vriendinnen is 16 behalve ik. Kan ik dan uberhaupt ergens heen ofzo? (we dachten aan kamperen in Nederland) Weet iemand dat, want anders baal ik op zich heel erg omdat ik die maand daarna 16 word.. -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zolang je geen 18 bent, kan je niet zonder ouders naar het buitenland tenzij je toestemming van hen op papier (via gemeentehuis) hebt. Binnenlands weet ik het niet, dus denk wel dat het dan mag. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je bent toch bijna 16, dan mag dat toch? Behalve met het vliegtuig, je moet 16+ zijn, anders moet je onder begeleiding. (:


    Save me from myself.

    Dat word moeilijk,hadden ik en mijn vrienden ook.
    Het is moeilijk om een camping te vinden.Het kan wel je moet alleen even zoeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toen ik 15 was ging ik ook naar Terschelling met vrienden, moest ik 18+ begeleiding hebben om ergens in te komen en dan mocht ik geen alcohol drinken. Dus toen ging ik gewoon een random persoon vragen of diegene 18 was en mij dan wou begeleiden (krul)


    -

    StJimmy schreef:
    Dat word moeilijk,hadden ik en mijn vrienden ook.
    Het is moeilijk om een camping te vinden.Het kan wel je moet alleen even zoeken.


    Ik heb al wat gevonden (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben 13, en tegen de tijd dat ik deze zomervakantie met vriendinnen ga kamperen in Ommen ben ik 14 :')
    Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat, lijkt me. Maar wij gaan het ook doen, dus het lijkt me dat dat wel gewoon kan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je kan naar Appelhof op Terschelling, 15+.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Je kan naar Appelhof op Terschelling, 15+.


    Dat is wel echt het laatste wat ik wil, Terschelling. Daar zit mijn halve school, serieus. ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Binnen Nederland wel, maar buiten denk ik niet :'D. Dan, moet er een volwasene meegaan en dan moet je bij het gemeentehuis een formulier halen dat je met andere op reis gaan en dat zij dan voor jou moeten zorgen ofzo denk ik x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay