• Je hebt altijd van die veel te lieve mensen die zeggen dat ze er altijd voor je zullen zijn. Dag of nacht. Dronken of nuchter. Halfdood of springlevend.
    Je voelt je goed wetend dat ze er altijd voor je zullen zijn. Maar dan komt het moment dat je ze echt nodig hebt. En waar zijn ze dan?! Ze zijn onbereikbaar of mijlen weg.
    I am so pissed!


    #WWED - What Would Emma Do?

    TheBoss schreef:
    Ook in mijn geval zeg ik niet herkenbaar, maar dat komt omdat ik geen verwachtingen schep van mensen, omdat ik weet dat ze me alleen teleur kunnen stellen. Ik heb ook geen beste vrienden. Het is een soort zelfbescherming zeg maar.

    Maar dat neemt niet weg dat een dergelijke teleurstelling enorm klote is. Maar je kan altijd nog zo denken: je hebt je familie nog :]


    Dat heb ik ook. Ik vertrouw ook niemand. Maar dat heb ik een keertje echt iemand nodig en dan is er niemand.


    #WWED - What Would Emma Do?

    TheBoss schreef:
    Ook in mijn geval zeg ik niet herkenbaar, maar dat komt omdat ik geen verwachtingen schep van mensen, omdat ik weet dat ze me alleen teleur kunnen stellen. Ik heb ook geen beste vrienden. Het is een soort zelfbescherming zeg maar.

    Maar dat neemt niet weg dat een dergelijke teleurstelling enorm klote is. Maar je kan altijd nog zo denken: je hebt je familie nog :]

    Same here.