• De stelling van vandaag luidt:
    Kernenergie moet doorgezet worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Eeeeehm. Weet ik niet, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De planeet gaat naar de klote. Kernenergie werkt niet echt mee aan een milieuvriendelijkere samenleving ofwel -_-'


    dude, i can move my toes

    Lonesome schreef:
    De planeet gaat naar de klote. Kernenergie werkt niet echt mee aan een milieuvriendelijkere samenleving ofwel -_-'


    Jawel. Het is hele schone energie, alleen is het restafval ontzettend gevaarlijk, giftig, weet ik veel.


    It's time to be happy again.

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het bouwen van een kerncentrale kost veel meer dan het bouwen van een gewone centrale. Het geld dat ze voor de bouw gebruiken kunnen ze beter gebruiken voor onderzoek naar schone energie.
    Met vervuiling bedoel ik het afval dat honderden jaren radio actieve blijft. Dat noem ik vervuiling.
    Wind, water en zonnen energie is schoner,het schoonst.

    Dat is ook niet waar.
    Het is veel duurde om zonnepanelen te maken en je hebt er zo veel voor nodig om er genoeg energie mee op te wekken. Met kernenergie kun je gewoon heel veel energie in een keer opwekken en dan kunnen die centrales wel duur zijn om te bouwen. uiteindelijk is het goedkoper dan zonne-energie of windenergie. Daar komt ook nog bij dat kernenergie zelfs veel minder CO2 uitstoot heeft dan zonne-energie of windenergie. Zolang alles goed gaat is er nauwelijks milieuvervuiling.
    Ik wil hier niet mee zeggen dat ik nu helemaal voor kernenergie ben, maar ik denk ook niet dat we zonder kunnen. Een deel van de energie in Nederland komt al uit kerncentrales. Olie en gas zullen een keer opraken en we kunnen inderdaad niet leven op alleen wind en zonne-energie en het ontwikkelen van nieuwe groene energie/technologieen kost nog veel meer geld en wie weet hoe lang het nog gaat duren voor we daar echt iets aan hebben..


    Je moet worden wie je bent.

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Je moet worden wie je bent.

    oneens


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Sasuke <3 @ is mine >:3

    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Look in my eyes and you see what you mean to me

    Sprinkles schreef:
    (...)
    Dat is ook niet waar.
    Het is veel duurde om zonnepanelen te maken en je hebt er zo veel voor nodig om er genoeg energie mee op te wekken. Met kernenergie kun je gewoon heel veel energie in een keer opwekken en dan kunnen die centrales wel duur zijn om te bouwen. uiteindelijk is het goedkoper dan zonne-energie of windenergie. Daar komt ook nog bij dat kernenergie zelfs veel minder CO2 uitstoot heeft dan zonne-energie of windenergie. Zolang alles goed gaat is er nauwelijks milieuvervuiling.
    Ik wil hier niet mee zeggen dat ik nu helemaal voor kernenergie ben, maar ik denk ook niet dat we zonder kunnen. Een deel van de energie in Nederland komt al uit kerncentrales. Olie en gas zullen een keer opraken en we kunnen inderdaad niet leven op alleen wind en zonne-energie en het ontwikkelen van nieuwe groene energie/technologieen kost nog veel meer geld en wie weet hoe lang het nog gaat duren voor we daar echt iets aan hebben..

    Ik zeg toch gewone centrales,dus de centrales op steenkool en aardolie en zo. Die centrales zijn veel goedkoper. Ik weet dat olie en gas opraken,daarom moeten we ook inverteren in veilige schone energie,het geld van de kernenergiecentrale kan daar goed voor gebruikt worden.
    En zoals ik al zei noem ik radio actieve afval ook vervuiling omdat dat honderden jaren actieve blijft en ergens opgeborgen moet worden,iets dat wij nog niet goed kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, over een paar jaar is er geen andere mogelijkheid om energie op te wekken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja en dan gebeurd er hetzelfde als in Chernobyl.
    Dus nee.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 23:41 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.