• De stelling van vandaag luidt:
    Kernenergie moet doorgezet worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens. Dat spul is levensgevaarlijk,vervuilend en heel duur. Dat geld kunnen we wel beter gebruiken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Kijk maar naar Japan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Jah we moeten er mee door alleen denk ik dat we beter de kerncentrales kunnen beschermen. Zoals bestand maken tegen aarbevingen, tsunami's overstromingen enz. Maar er is 1 probleem het vervuilt heel snel!


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Opgeven is geen optie.

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oneens. Kijk maar naar Japan, het is ontiegelijk gevaarlijk voor de gezondheid.

    Wij kunnen energie ook op een schone manier opwekken. Die kerncentrales hadden nooit gebouwd mogen worden.


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    Oneens. Dat spul is levensgevaarlijk,vervuilend en heel duur. Dat geld kunnen we wel beter gebruiken

    Dat is niet waar. Qua kosten is het niet veel erger dan andere manieren en het is de milieuvriendelijkste manier van energieopwekking. Behalve als het mis gaat, inderdaad, en al die troep in het water terecht komt. Maar de kans dat dat gebeurt is heel, heel erg klein.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kuyt schreef:
    Oneens. Kijk maar naar Japan, het is ontiegelijk gevaarlijk voor de gezondheid.

    Wij kunnen energie ook op een schone manier opwekken. Die kerncentrales hadden nooit gebouwd mogen worden.

    Meh, dat kan wel, maar de komende 50 jaar nog niet genoeg voor iedereen. Wil jij dan de halve dag zonder stroom zitten? :P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    (...)
    Meh, dat kan wel, maar de komende 50 jaar nog niet genoeg voor iedereen. Wil jij dan de halve dag zonder stroom zitten? :P

    Ze vinden er echt wel op, de energie op de wereld is niet allemaal afhankelijk van die kerncentrales, heur. x) Daarnaast zijn kerncentrales hartstikke slecht voor het milieu.


    ars moriendi

    Oneens


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.

    Twijfel. Ik woon in de buurt van de enigste kerncentrale van Nederlands en als die ontplfot ben ik dood. Maar het levert wel energie en dat is miss wel belangrijk alhoewel zonder ook te leven is.
    Ik heb net een triologie over de toekomst gelezen en ie laat mij heel anders denken. Ik weet het niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Suusijsje schreef:
    Een moeilijke!
    We kunnen er veel mee, maar áls het misgaat, gaat het ook goed mis.