• mijn opa. Lees dit niet als je geen zin hebt in gezeik van anderen want waarschijnlijk zal ik me wel aanstellen, maar toch. Ik zie mijn opa ongeveer 1 x per jaar. Vroeger kon ik het heel goed met hem vinden enzo, en altijd als ik hem zag nam hij me mee naar de kermis ofzo, dat soort dingen. De laatste jaren reageert hij nauwelijks meer als hij me ziet, ook al is dat maar 1 x per jaar. Hij begint te dementeren en heeft iedere dag ruzie met mijn oma, ik mis de man wie hij vroeger was..

    sorry voor mijn gezeik.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    aah ):


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Aah gevoel ken ik.
    Vroeger kwam er altijd veel familie op verjaardagen enzo en nu
    heb ik in mijn ogen alleen nog 1 oom & tante + gezin thuis.

    Ik mis de oude tijden n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Uhu, mensen veranderen heel erg als ze dement zijn. Soms blijven ze enorm lief en soms zijn ze ineens agressief. Sommigen zitten gewoon de hele dag voor zich uit te staren. Ik weet wel waar je het over hebt. Heb een zomervakantie tussen de dementen gewerkt (:
    Sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dit is echt geen gezeik hoor.
    en ik ken het wel wand ik zie mijn opa zn 2x per jaar.

    hou gwn vast aan die herinneringen en niet aan deze minder leuke.


    we all deserve to die

    Ik herken het en zoals ze zeggen hou de mooiste herinneringen van vroeger in je gedachten.

    jaa ach lieverd er valt niks aan te doen je opa word nou eenmaal ouder


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget