• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Zachary
    -Laime
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 1 dag!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    De "Meeting" is geweest D:

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:34 ]

    Ik wil ook wel komen (:


    Save me from myself.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, als de ouders zich toch nog bedenken, dan kun je nog altijd komen.

    Denk positief, er komen nog meetings. =)
    En als je mij per se wil ontmoeten -wat ik wel snap. kuch-, kom ik wel eens richting Tilburg. ^^


    Die van Breda toch?
    En ik denk niet dat mijn ouders zich bedenken. Ik was dom om te denken dat een meisje van 13 echt samen met een meisje van 12 sneaky naar Antwerpen kan gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zachary schreef:
    Ik wil ook wel komen (:

    Morgen om 13.30 aan Starbucks van Antwerpen Centraal. =)
    Ik ben er al rond 13.05-13.10, hangt van de bus af.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Die van Breda toch?
    En ik denk niet dat mijn ouders zich bedenken. Ik was dom om te denken dat een meisje van 13 echt samen met een meisje van 12 sneaky naar Antwerpen kan gaan.

    Nja, bij mij ligt dat anders. Ik ben 18. x]

    Ja, ik kom naar die van Breda. Tenminste, ik moet die busregeling nog zien te vinden. Anders moet ik te voet of met de fiets. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, bij mij ligt dat anders. Ik ben 18. x]

    Ja, ik kom naar die van Breda. Tenminste, ik moet die busregeling nog zien te vinden. Anders moet ik te voet of met de fiets. x'D


    Haha, ook leuk. Daar zijn ik en Sevda zozo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Haha, ook leuk. Daar zijn ik en Sevda zozo.

    Misschien is met de fiets nog geen slecht idee. Hoelang zou ik erover doen? Een halve dag? x]
    Bij nader inzien, ga ik toch aan mijn oom vragen hoe die bus gaat. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Misschien is met de fiets nog geen slecht idee. Hoelang zou ik erover doen? Een halve dag? x]
    Bij nader inzien, ga ik toch aan mijn oom vragen hoe die bus gaat. :')



    www.9292ov.nl?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)


    www.9292ov.nl?

    Alsof ik dat snap. x'D
    Die oom rijdt zelf met de bus, Veolia. Net die lijn die ik moet hebben. Ik heb zelfs kans dat ik met hem op de bus zit. x'D
    O god, nee. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Alsof ik dat snap. x'D
    Die oom rijdt zelf met de bus, Veolia. Net die lijn die ik moet hebben. Ik heb zelfs kans dat ik met hem op de bus zit. x'D
    O god, nee. >.<


    Waar kom je vandaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Waar kom je vandaan?

    Arendonk. =)

    Edit: Het is stom om eerst de bus van Tilburg te nemen en dan naar Breda ipv meteen in Baarle Nassau op te stappen naar Breda.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 0:25 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ImAwesome schreef:
    Mensen,
    Ik wil mijn excuses aanbieden. Sevda en ik mogen niet meer en dat is allemaal mijn schuld. Ik loog tegen mijn ouders dat ik morgen naar Sevda toe zou gaan en Sevda heeft tegen mij gezegd: 'Je moet niet liegen.' Maar ik luisterde niet. Ik was dom en dacht nog echt dat dit ging lukken. Maar Sevda kon de druk niet aan en heeft het tegen haar moeder gezegd. Ik besefte dat ik het ook moest opbiechten en heb toe net een uur beneden gezeten alles aan het vertellen tegen mijn ouders. Ze zijn niet boos, ze zijn vreemd genoegd trots. Omdat ik het uiteindelijk toch verteld heb en niet ben gegaan of verzwegen heb. Morgen ga ik langs Sevda's moeder, ik denk dat ik daar ook wel mijn excuses moet maken. Aangezien ik haar dochter mee wilde trekken in iets wat helemaal niet goed was. Bij deze vertel ik dus met spijt: Wij komen morgen niet. Haat mails naar mij toe graag.

    Sarita, zo zit het niet. Allereerst wou mijn moeder mee naar Reusel om Erica even te checken, maar ze voelt zich niet zo lekker op dit moment dus dat ging niet door. Nu hoorde ze dat jij ook ging, en toen had ze zoiets van, oké dit is de deal, als je met Sarita daar heen gaat vind ik het goed.
    Dat deel heb ik jou niet vertelt, en zeker niet toen ij niks zei tegen je ouders, omdat ik dacht dat het, dat alleen maar erger zou maken.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, als de ouders zich toch nog bedenken, dan kun je nog altijd komen.

    Denk positief, er komen nog meetings. =)
    En als je mij per se wil ontmoeten -wat ik wel snap. kuch-, kom ik wel eens richting Tilburg. ^^

    We gaan je toch wel ontmoeten, want we gaan zowiezo nog eens bij jou in de tuin kamperen :Y)

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Haha, ook leuk. Daar zijn ik en Sevda zozo.

    Nu je het zegt, ze zei eerst: 'Je komt de rest van de maand Tilburg niet u8it' omdatik uit woedde 'flkikker op' tegen dr zei :/
    Maar ik het sorry gezegt, en nu mag ik wel anar de meeting in Breda, maar de rest van de maand moet ik wel in Tilburg blijven op die meeting na :/
    Sarita, mijn moeder is echt een vaag mens, ik waarschwuw je D:

    Vandaag is de dag. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Vandaag is de dag. :Y)

    Heel veel plezier :3
    Op het laatste moment zegt de helft af D: