• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

-9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug

Wie wilt er mee?

Mensen die kunnen/willen:
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Zachary
    -Laime
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -Sid -Misschien-

Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

Nog 1 dag!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_

De "Meeting" is geweest D:

[ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:34 ]

Scandal schreef:
    (...)
    Dan moeten we die maar eens beginnen te organiseren! =O

Jaaaaah. _O_

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Mijn moeder 41 en ze denkt van der eigen 42 O.O

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Usually schreef:
    Mijn moeder 41 en ze denkt van der eigen 42 O.O

Haha. Mijn moeder heeft lang ook niet geweten hoe oud ze was. Want ze was helemaal depressief van het feit dat ze 30 was geworden ofzo. ;'D

Zijn er mensen die erg verlegen zijn?
    Want ik ben het in ieder geval wel, zelf zo erg dat het kan lijken alsof ik slechtgezind ben :X

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

CandyFace schreef:
    Zijn er mensen die erg verlegen zijn?
    Want ik ben het in ieder geval wel, zelf zo erg dat het kan lijken alsof ik slechtgezind ben :X

Ik denk dat iedereen wel wat verlegen & zenuwachtig zal zijn, dus maak je maar geen zorgen. (:

Nog 1 dag! :'D

Ik ben totaal niet verlegen dus ik hou het gesprek wel opgang :Y)

"Ignite, my love. Ignite."

ImAwesome schreef:
    Ik ben totaal niet verlegen dus ik hou het gesprek wel opgang :Y)

Volgens mijn klas kijk ik altijd naar verlegen, zij ik de eerste maanden écht niks, en ben ik nogsteeds verlegen ;x

Maar, op Quizlet ben ik wel gewoon héél druk, dus ik ga gewoon mn best doen :Y)

MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Volgens mijn klas kijk ik altijd naar verlegen, zij ik de eerste maanden écht niks, en ben ik nogsteeds verlegen ;x

Maar, op Quizlet ben ik wel gewoon héél druk, dus ik ga gewoon mn best doen :Y)

Sevda jij kent me. Ik ben te druk en ik praat te veel. Haha. Do you remember? Toen we elkaar voor het eerst ontmoette?

ImAwesome schreef:
    (...)

Sevda jij kent me. Ik ben te druk en ik praat te veel. Haha. Do you remember? Toen we elkaar voor het eerst ontmoette?

*'Volgens mijn klas kijk ik altijd naar beneden en ben ik heel verlegen...'
    Hehe, ik wou 2 dingen tegelijk typen :Y)

Dat je te veel praat klopt :Y)

Owja, Sarit morgen in de bus, ik raad je aan, als je zo'n waaier hebt neem em mee, het word bloedheet ind at ding, ik neem mn waaier ook wel mee :Y)

[ bericht aangepast op 8 april 2011 - 14:46 ]

MarleentjeJR schreef:
    (...)
    *'Volgens mijn klas kijk ik altijd naar beneden en ben ik heel verlegen...'
    Hehe, ik wou 2 dingen tegelijk typen :Y)

Dat je te veel praat klopt :Y)

Owja, Sarit morgen in de bus, ik raad je aan, als je zo'n waaier hebt neem em mee, het word bloedheet ind at ding, ik neem mn waaier ook wel mee :Y)

Whehehe, ik heb geen waaier. En in de bus heb je erco (hoe spel je dat)

ImAwesome schreef:
    (...)

Whehehe, ik heb geen waaier. En in de bus heb je erco (hoe spel je dat)

Airco, maar die staat niet altijd aan, afgelopen zomer was het ook zo warm en ging ik met een vriendin bussen, we hadden eht zó warem dat we met ons bus-dagkaartje zijn waaieren D:
    Dan kom je gewoon lekker naast me zitten als de airco neit aan staat, mijn waaier is groot en heeft ook een groot bereik :Y)

[ bericht aangepast op 8 april 2011 - 14:57 ]

Ik kom niet.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

OMYJBIEBER schreef:
    Ik kom niet.

Ik vind je héél liewf, maar in ieder meetingstopic te gaan zeggen 'Ik kom niet' daar hebben de andere niks aan :Y)

MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Airco, maar die staat niet altijd aan, afgelopen zomer was het ook zo warm en ging ik met een vriendin bussen, we hadden eht zó warem dat we met ons bus-dagkaartje zijn waaieren D:
    Dan kom je gewoon lekker naast me zitten als de airco neit aan staat, mijn waaier is groot en heeft ook een groot bereik :Y)

Een probleem, ik krijg het heel snel benauwd