• -Dat als je tas van je bagagedrager gaat en hem weer terug wilt op zetten je wel de fiets op de standaard moet doen anders valt tie om
    -Dat als je galgje speelt en je weet geen woord en je doet het woord Happy Iedereen gelijk Hangt! (echt waar niemand wist wat het woord was x'D)
    - als je te laat naar bed gaat dat je moe word.
    -het niet handig als je mobiel afgaat terwijl ik op tekenles zit bezig met een boortje af te wassen met acrylverf .
    -een vinger uit de kom ziet er pijnlijk uit.
    -als je te weinig eet en dan gaat sporten dat je dan sterretjes kan gaan zien.
    -Het niet eerlijk is als je het 2de op school komt . 20 moet wachten in een lokaal met de (naam kwijt) Iemand van school die geen les kan en mag geven en daarna blijkt de echte lerares weg te zijn en naar de aula mag Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen hoefde ik mijn bed niet uit!
    -Ik haat meeuwen!!!
    -ze poepen veel op je >.<
    -En de hele klas weet dat gelijk binnen 2 min....
    - Dat als moslims naar het oosten bidden dat ze naar een radioactieve plasje bidden. en duurt het nog al lang voor dat het gebed mekka bereikt. Het kan wel maar volgens mij is dat niet handig....



    nog iemand wat geleerd? :Y)

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 19:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Beter op mijn rooster kijken zodat ik niet voor 1 uurtje economie helemaal naar school ga.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    - Dat als moslims naar het oosten bidden dat ze naar een radioactieve plasje bidden. en duurt het nog al lang voor dat het gebed mekka bereikt. Het kan wel maar volgens mij is dat niet handig..


    Eerder op de portal van school kijken zodat ik voortaan niet van half 11 tot kwart over 3 hoef te wachten op 1 uurtje scheikunde o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb vandaag geleerd dat je op tijd moet zijn voor een les. Er kan wel eens een leerkracht tussen zitten die normaal gezien altijd te laat komt, behalve die ene keer en zich dan amuseert met nog heel snel naar het lokaal lopen en de deur op slot te doen.
    14 man was er in de les, meer dan 25 man mocht niet meer binnen...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik heb vandaag geleerd dat je op tijd moet zijn voor een les. Er kan wel eens een leerkracht tussen zitten die normaal gezien altijd te laat komt, behalve die ene keer en zich dan amuseert met nog heel snel naar het lokaal lopen en de deur op slot te doen.
    14 man was er in de les, meer dan 25 man mocht niet meer binnen...


    Wow, hebben jullie een klas van 39 mensen? O.o


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ook beter op mijn rooster kijken want ik moest het eerste uur gewoon naar school, terwijl ik dacht dat ik het eerste uur vrij was.
    En dat vuur behoorlijk warm kan zijn. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    xBrownie schreef:
    (...)

    Wow, hebben jullie een klas van 39 mensen? O.o

    en ik vond 31 al veel


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    en ik vond 31 al veel

    En ik vond 29 al veel...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ILoveLena schreef:
    (...)
    En ik vond 29 al veel...


    Ik vond 20 al veel.


    "Don't look back, you're not going that way."

    xBrownie schreef:
    (...)

    Wow, hebben jullie een klas van 39 mensen? O.o

    Hoge school ;). 't is 70 man, nog vrij weinig tegenover sommige richtingen, maar er waren er héél veel al niet :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kan me niet voorstellen dat je vandaag pas 'geleerd' hebt dat je van laat naar bed gaan moe word :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Momentous schreef:
    (...)

    Ik vond 20 al veel.


    Ik zat met 3 á 4 tot max. 15 kinderen in één klas...

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:00 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb vandaag geleerd dat ik uit de buurt moet blijven van broertjes die binnen voetballen als ik moe ben, anders wordt ik gek.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik heb geleerd:
    - dat ik nooit meer naar school ga fietsen, die trein is veel beter.
    - dat ik wel naar school had moeten gaan om mee te vasten omdat ze nu allemaal leuke dingen aan het doen zijn, maar ja, ik had ook geen zin om in mijn eentje te gaan.
    - dat huiswerk maken echt niets voor mij.
    - dat ik de volgende keer wel jaartallen moet leren voor geschiedenis SO
    - dat het niet slim is om eerst twee nachten niet te slapen en vervolgens een hele schoolweek lang ook maar heel weinig
    - dat ik vandaag best een lijstje kan maken van dingen die ik geleerd heb :Y)

    O ja, en ik heb geleerd wat chakra's zijn.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:03 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik zat met 3 á 4 tot max. 15 kinderen in één klas...

    Max 15 kinderen.. O_o
    wij zitten met 29 kinderen in de klas. =)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca