• Ik vraag me gewoon af wat voor patronus ze heeft/bij haar past. want:

    Lucius Malfoy = Witte Pauw (toch?)
    Draco Malfoy = Wit Luipaard

    ik dacht aan een vogel ofzo xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Heeft Draco niet een slang?


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    Heeft Draco niet een slang?



    ik dacht een luipaard *begint aan zichzelf te twijfelen*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Is die van belatrix niet een vos. DIe zijn sluw xD Zij is opperhoofd sluw zijn xD


    Love sheds light one the darkest of times

    kan het ook nergens vinden..


    Live life like a raver.

    Okee heb het gevonden:
    "Yes, because a Patronus is used against things that the Death Eaters generally generate, or fight alongside. They would not need Patronuses."
    Dus met andere woorden,zij heeft er geen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 16:53 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Draco Malfoy heeft geen patronus, (: Dat is gezegd door J.K Rowling in een interview, alleen de patronus van Lucius Malfoy is bekend en dat is inderdaad een pauw.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Devonne schreef:
    Draco Malfoy heeft geen patronus, (: Dat is gezegd door J.K Rowling in een interview, alleen de patronus van Lucius Malfoy is bekend en dat is inderdaad een pauw.

    Hoezo? Iedereen heeft toch een patronus? Ö
    Misschien heeft Draco gewoon geen gelukkige herinneringen. ("Draco, denk maar aan mij, dan lukt het wel!")

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 16:53 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Devonne schreef:
    Draco Malfoy heeft geen patronus, (: Dat is gezegd door J.K Rowling in een interview, alleen de patronus van Lucius Malfoy is bekend en dat is inderdaad een pauw.


    ja indd, ik kon alleen maar vinden dat hij geen patronus heeft omdat hij dat niet kon oproepen ofzo.
    Zou wel vet zijn als het een luipaard of slang was ftw.


    Live life like a raver.

    When asked what shape Draco's Patronus Charm is, Rowling replied that, at least by the end of the sixth book, Draco was not capable of producing a Patronus as it is not magic routinely taught at Hogwarts.


    bron: Google.


    Live life like a raver.

    Hehe, ik heb geen idee


    "Ignite, my love. Ignite."

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Hoezo? Iedereen heeft toch een patronus? Ö
    Misschien heeft Draco gewoon geen gelukkige herinneringen. ("Draco, denk maar aan mij, dan lukt het wel!")


    Nee, (: Een patronus is erg moeilijk op te roepen, Harry was de enige in zijn leerjaar die het kon. Natuurlijk volgde vele anderen hem omdat hij het ze aanleerde. Draco is niet in staat om hem op te roepen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Hoezo? Iedereen heeft toch een patronus? Ö
    Misschien heeft Draco gewoon geen gelukkige herinneringen. ("Draco, denk maar aan mij, dan lukt het wel!")


    Hij heeft er geen omdat hij dat nooit heeft geleerd, dat zei J.K.


    =

    Devonne schreef:
    Draco Malfoy heeft geen patronus, (: Dat is gezegd door J.K Rowling in een interview, alleen de patronus van Lucius Malfoy is bekend en dat is inderdaad een pauw.


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Palermo schreef:
    Heeft Draco niet een slang?


    Die van Draco is een fret ja...
    Mijn patronus *tromgeroffel* is OOK een fret.
    BUSTED.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 16:48 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Alle Deatheaters op Severus na, kunnen geen patronus oproepen.