• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met een hoge opleiding mogen geen laaggeschoold werk doen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens,tegenwoordig kan het in het begin niet anders. Men kijkt niet alleen naar opleiding maar ook naar ervaring. Door lager geschoold werk te doen krijg je die.Zeker nu met een economische crisis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit is eigenlijk een lastige...Je mag natuurlijk ook werken op een laaggeschoold werk. Maar ik denk niet dat iemand gaat studeren en dan bijv.vrijwillig wil werken als schoonmaker.:SDan kon je net zo goed niet studeren!
    Er kan ook iets in je leven gebeurt zijn, waardoor je nu als schoonmaker moet werken.-watiemandinmijnfamilieisoverkomen- en geloof me dan voel je je echt vernederd!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StarThief schreef:
    Oneens, iedereen mag het werk doen wat die leuk vind.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    StarThief schreef:
    Oneens, iedereen mag het werk doen wat die leuk vind.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    MONSTERBEAR schreef:
    Oneens. Als je een hoge opleiding hebt gevolgt zul je wel slim genoeg zijn om deze keuze zelf te maken, no?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    GD schreef:
    Aan de ene kant eens, maar dat is eerder omdat ik vind dat ze betere banen kunnen vinden.
    Aan de andere kant oneens, want stel je voor dat je een man bent en je hebt 1 vrouw en 2 kinderen. Je was een succesvolle directeur, maar je kreeg bijvoorbeeld iets waardoor je moest stoppen met werken. Na een paar maanden wil je weer werken, maar er is niks. Dan moet je soms wel genoegen nemen met een laaggeschoolde baan.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb dan liever een laaggeschoold baantje dan dat ik werkloos ben als ik eerlijk mag zijn..


    Life is hard and then we die

    Beide
    Eens omdat er voor mensen met lage school al niet zoveel werk is en als dan mensen met een hoge opleiding de banen inpikken
    Oneens omdat je moet doen waar je je prettig bij voelt

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 15:46 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Suusijsje schreef:
    Oneens. Het is natuurlijk zonde van je opleiding, maar je moet werk kiezen dat je leuk vindt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MONSTERBEAR schreef:
    Oneens. Als je een hoge opleiding hebt gevolgt zul je wel slim genoeg zijn om deze keuze zelf te maken, no?


    dude, i can move my toes

    Oneens, Dat is eigelijk dan discriminatie! Alleen omdat je een ander onderwijs niveau heb betekent niet dat je makkelijker werk niet mag doen.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Oneens, want meestal kies je al hoog geschoolde geen baan onder je niveau. Ook verwachten ze tegenwoordig voor hele simpele dingen al dat je een hoge opleiding hebt. Om in een bejaardentehuis te werken moet je minimaal een HBO Verpleging opleiding hebben gehad. Vind je het gek dat er een tekort aan werkkrachten daar is?


    Love sheds light one the darkest of times

    StarWind schreef:
    oneens!!!


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens, iedereen mag toch zijn eigen keuze maken? Misschien ben je gelukkiger met een makkelijke baan, waardoor je ook vaak thuis kan zijn en minder stress hebt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ONEENS!
    je moet werk doen dat je leuk vind ,je opleiding hoeft er niets mee te maken te hebben