• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met een hoge opleiding mogen geen laaggeschoold werk doen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    dan zou mijn zus niet mogen werken
    ze heeft universiteit gedaan en doet nu een HBO functie
    maar ze kon geen andere baan vinden
    oneens dus

    Oneens, plezier beleven is toch het belangrijkst.

    oneens


    Shoganai i ne~

    Suusijsje schreef:
    Oneens. Het is natuurlijk zonde van je opleiding, maar je moet werk kiezen dat je leuk vindt.


    I am an idiot, I move.

    Oneens!
    Om persoonlijke redenen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mee eens, zij leren/studeren meer dan iemand die niet leert. dus waarom zou een 'slim' iemand die meer kan doen, bijv. de vuilnisbakken legen terwijl iemand anders minder slim dan ook kan doen???

    Suusijsje schreef:
    Oneens. Het is natuurlijk zonde van je opleiding, maar je moet werk kiezen dat je leuk vindt.

    ^^'


    Sasuke <3 @ is mine >:3

    Suusijsje schreef:
    Oneens. Het is natuurlijk zonde van je opleiding, maar je moet werk kiezen dat je leuk vindt.


    wth.

    Horan schreef:
    Oneens, ze mogen zelf die keuze maken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oneens. Moet je zelf weten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als overheid investeer je wel in zo iemand, dus ik denk dat je ze wel mag pushen om passend werk te zoeken, maar de keuze blijft aan hun zelf

    Oneens, ik ken genoeg mensen die dan een redelijk hoge opleiding doen, maar toch iets als basisschooljuf of bij de kinderopvang willen werken. Oke, die zin klopte niet. En ik vind dat ze die keuze zelf moeten maken, als je hart daar echt ligt moet je dat gewoon doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind dat mensen gewoon kunnen mogen doen wat ze leuk vinden. We hebben juist een gebrek aan mensen die meer met hun handen dan met hun hoofd kunnen. Mensen worden gewoon steeds slimmer en we kunnen niet voor alles robots gaan gebruiken.


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Oneens, dat is ieder voor zich. Net waar je je prettig bij voelt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Suusijsje schreef:
    Oneens. Het is natuurlijk zonde van je opleiding, maar je moet werk kiezen dat je leuk vindt.


    Maar als je dan laaggeschoold werk doet en leuk vindt, waarom dan zo een hoge opleiding doen?


    When I was born the devil said damn competition >.<