• Haaii^^
    Okay Annelies heeft weer een idee voor een nieuwe Quiz en ik weet zeker dat hij origineel is. Want, ik heb hier nog geen 1 Quiz van mijn ding gezien! Nou hier gaat hij over.

    Een vrouw van 44 jaar heeft 2 dochters. 1 van 19 en 1 van 16 die allebei totaal niet zot zijn van Tokio Hotel. Maar de vrouw integendeel wél. Ze hangt haar kamer met posters van TH op en dan zeker alle posters van Bill want dat vind ze een hottie. Haar man vond haar obsessie, want dat heeft ze, zo erg dat hij van haar gescheiden is. Ook kon hij het niet meer aan dat zijn vrouw alleen over ToHo bezig was en over Bill. Ze is zo geobsedeerd dat ze naar élke concert gaat en dus zodat haar kinderen altijd alleen zitten. Maar dan gebeuren en bij haar 2 dochters wonderbaarlijke dingen.

    Okay liefords, hier komen de rollen waar iedereen zich allang op verheugd had!!

    Hoofdrol 1 Moeder van de meisjes; BEZET By; BILLPIRAAT
    Hoofdrol2,Meisje van 16 ; BEZETBy; LOLLIPOPX3
    Zus van meisje van 16, is zelf 19; BEZET By; BILLSCUPCAKE
    BF meisje 16; BEZET By; KimCupCake
    BF meisje 19; BEZET By; SweetWishes
    BF TH; BEZET By; xNIJNTJE
    Meisje die eerst met Tom is en daarna zijn BF word; BEZET By; TOMSDICK

    Bitch die 2 meisjes haat maar na een tijd niet meer; BEZET By; SWEETxQUEEN


    En dit wil ik van jullie weten;

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!];
    Tekstje;


    DENK ERAAN MENSEN, IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE, JE TEKSTJE MOET GOED ZIJN WANT DAAR OORDEEL IK OP EN JE MAG NIET SMEKEN BIJ MIJ WANT DAT KRIJG JE DE ROL AL NIET! OOK MAG JE NIET ZETTEN VAN 'DIE ROL! INFO KOMT ZO!' WANT DAN KRIJG JE DE ROL OOK AL NIET!

    KisseZ&Love<3

    JEEEEEEEJ (H) Ik heb de rol^^(yeah)

    Okay x'D


    *He's the one.

    Ik zou graag BF meisje 16 willen zijn! Maar het allerliefst BF Tokio Hotel!!!(A)

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!]; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekstje;

    Hey ik ben Say!
    Ik scharrel hier al 15 jaartjes rond op deze wereld, opzoek naar mijn eigen plekje. Ja ik ben vaak verhuisd: Nieuw Zeeland, Nederland, Italië en nu Duitsland. Maar ik heb het idee dat ik eindelijk mijn plekje heb gevonden hier, ik heb lieve vrienden en voel me eindelijk een beetje thuis. Ik luister eigenlijk bijna altijd muziek, of maak het zelf met mijn gitaar. Ik schrijf songs, verhalen en gedichten. Ook tekenen ik graag. Maar ik moet weg! Doei!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mensen, die hoofdrol is wel ook belangrijk hea! Oemg niemand wil de hoofdrol oO

    Vriendjes politiek soms?

    mag ik een rol?? maakt niet uit welke!
    ik heet rebekka pronk
    op quizlet heet ik bexxie12
    logisch is dat ik 12 jaar ben
    ik ben 11 februari jarig
    ik heb bruin haar en bruine ogen
    ik heb geen plaatje van mezelf..
    is dat erg???
    maar ehh ik ben geen scene/tutje/emo/gothic/skater/nerdje of wat dan ook ik ben soms wel wat kortaf maar niet gemeen ofzo! :)
    ik ben gewoon mezelf!
    :)

    Mensen, die hoofdrol is wel ook belangrijk hea! Oemg niemand wil de hoofdrol oO
    Ik wil wel de hoofdrol maar ik vind geen plaatje voor een moeder x'D


    Only losers can act the way you do

    x'D Emilie.x333


    *He's the one.

    Tip gewoon 'Jonge Moeder' in want ze ziet er niet als een moeder uti -.-

    Wat KimCupCake? Waarom zeg je dat?

    Wat KimCupCake? Waarom zeg je dat?

    Nee dat dacht ik gewoon.'

    Hoofdrol

    Plaatje: http://joru.punt.nl/upload/Madonna/madonna_groot.jpg

    tekst:

    Hoi! Ik ben Emilie en ben 44 jaar. Ik heb 2 dochters 1 van 16 en 1 van 19! Ik HOU van Tokio Hotel!! Het is echt een obsessie! Ik hang heel mijn kamer vol en Bill Kaulitz is ongetwijfeld de hotste jongen van de wereld! Ik ga naar al hun concerten en verwaarloos zo soms wel mijn kinderen. Mijn man is het afgetrapt omdat hij het té was... mijn obsessie dus! Maar ik hou gewoon heel erg veel van Tokio Hotel en daarmee uit!

    Oeps^^

    Ik moet koken x'D


    Only losers can act the way you do

    Ajha >,<
    Maar uhmm je hebt de rol

    Ajha >,<
    Maar uhmm je hebt de rol
    Wie?


    Only losers can act the way you do

    BF meisje 19;

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!];

    http://www.hln.be/static/FOTO/pe/11/0/11/art_large_205496.jpg

    Tekstje;

    Hallo ik ben Jacqueline
    19jaartjes.. Maar weetje ik heb enorm veel problemen.. Ik had een zusje van 6jaar maar zij is naar een andere familie gegaan dus ik zie haar nooit meer. Veder hou ik enorm van shoppen en ik hou ook van m'n fotoshoots !! Ik hou enorm van mijn werk als fotomodel !! Maar ik ga nu even wat skaten, want ik heb stress

    -xxx- JacQiejj